Aviseringar
Rensa alla

Interracial dating


Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

film, reklam etc

gå och runka till kent va<´

Kan ju bero på att majoritetsbefolkningen i Sverige är vita. :- P

hade du tröttnar på icke-vita män om du bodde i till exempel Turkiet där det bara är turkiska män i media?


   
SvaraCitera

Nederländaren: * Asiatiska kvinnor var de som män i störst utsträckning skrev till

Lulz, im lovin it
btw räknas inte mellanöstern folk till samma "ras" som de från europa?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pappbox:

Lulz, im lovin it
btw räknas inte mellanöstern folk till samma "ras" som de från europa?

Européer är vita, folk ifrån Mellanöstern är araber, judar, perser, kurder, syrianer osv verkligen inte vita alltså.


   
SvaraCitera

Nederländaren: Européer är vita, folk ifrån Mellanöstern är araber, judar, perser, kurder, syrianer osv verkligen inte vita alltså.

Jag hade för mig att de räknades till vita eftersom vanlig rasindelning brukar vara latino, svart, asiat och vit typ...men wikipedia hävdar annorlunda så ingen ko på isen
rider du också på asiat tåget?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nederländaren:

Kan ju bero på att majoritetsbefolkningen i Sverige är vita. :- P

hade du tröttnar på icke-vita män om du bodde i till exempel Turkiet där det bara är turkiska män i media?

Turkarna som är i TV är iaf betydligt vitare än resten av befolkningen där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Turkarna som är i TV är iaf betydligt vitare än resten av befolkningen där

Ja jag vet, men ändå turks.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nederländaren:

Ja jag vet, men ändå turks.

Här har du en vit turk 5137_351X180.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nederländaren: hade du tröttnar på icke-vita män om du bodde i till exempel Turkiet där det bara är turkiska män i media?

rent spontant svarar jag antagligen

å andra sidan så finns det nån studie som visar att många dras till dom som liknar en själv vet dock inte var jag läst det men iom att båda mina föräldrar har bakgrund från mellanöstern så hade ditt påstående nog trots allt inte stämt så bra på mig ifall jag inkluderas bland dom människorna som exemplifieras i studien 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Här har du en vit turk 5137_351X180.jpg

Ok har han fet kuk eller


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

rent spontant svarar jag antagligen

å andra sidan så finns det nån studie som visar att många dras till dom som liknar en själv vet dock inte var jag läst det men iom att båda mina föräldrar har bakgrund från mellanöstern så hade ditt påstående nog trots allt inte stämt så bra på mig ifall jag inkluderas bland dom människorna som exemplifieras i studien 

Ok. Men då borde du ju dras till uteslutande män ifrån Mellanöstern. Dras du till svarta, östasiater, sydasiater, pacific islanders, latinos?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nederländaren:

Ok har han fet kuk eller

Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nederländaren:

Ok.latinos?

Alla dras till latinos Rullar ögonen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bööööörg:

Alla dras till latinos Rullar ögonen

*host* :- Pp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nederländaren:

*host* :- Pp

Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nederländaren:

Ok. Men då borde du ju dras till uteslutande män ifrån Mellanöstern. Dras du till svarta, östasiater, sydasiater, pacific islanders, latinos?

yes


   
SvaraCitera