Aviseringar
Rensa alla

Intervju Subway


Xhatoz
Ämnesstartare

Hej!

Fick nyss ett mejl om att jag är välkommen på intervju gällande jobbet på Subway. Undrar om ni har tips på frågor som kan komma, eller någon av er kanske har varit på en sådan intervju och kan ge tips?

Tacksam för allt!!


   
Citera

Fokusera på vad du är bra på och frågar de om du har några dåliga egenskaper så välj någon som inte aventyrar jobbet och vänd de till något positivt. Undvik att uttrycka dig med klychor som "många bollar i luften" "lagspelare" "stresstålig" osv.  


   
SvaraCitera

minns när jag var på en intervju och de frågade om jag har någon dålig egenskap. funderade aslänge tills jag till slut sa att jag tycker om att sova lite efter lunch eftersom jag är så himla trött av mig

fick inte jobbet dvs säg inte så


   
SvaraCitera
Xhatoz
Ämnesstartare

Är en dålig egenskap att få "spader" av att sitta still? Det kan man ju ändå vända till.. "därför så hittar jag alltid på något att sysselsätta mig med". 


   
SvaraCitera

Säg att du kan hanter stress, du gillar folk och kan alltid vara trevlig. Försök hitta bra saker om dig själv att säga och ditt mål med jobbet. Glad


   
SvaraCitera
Xhatoz
Ämnesstartare

Tack för tipsen förresten!


   
SvaraCitera
Lounge

Xhatoz: Är en dålig egenskap att få "spader" av att sitta still? Det kan man ju ändå vända till.. "därför så hittar jag alltid på något att sysselsätta mig med".

nej det är nog en jättebra egenskap i den typen av yrke eftersom de vill att man är ständigt aktiv.. även när det är lugnt och så

som någon skrev: stresstålig, gillar att jobba i högt tempo, "gillar att ha många bollar i luften samtidigt" (lol), ordningsam med städning och så, förstår vikten av att ge bra service (typ le som en galning och alltid vara trevlig), är alltid i tid

sedan är det väl bra att kunna dra fram något exempel, om du säger att du är "stresstålig" och den frågar "varför" exempelvs.. typ att du har jobbat med något liknande tidigare och hanterade det väldigt bra?


   
SvaraCitera

terrormat:
minns när jag var på en intervju och de frågade om jag har någon dålig egenskap. funderade aslänge tills jag till slut sa att jag tycker om att sova lite efter lunch eftersom jag är så himla trött av mig

fick inte jobbet dvs säg inte så

"Är ibland lite för engagerad i mitt jobb vilket gör att jag har en tendens att jobba längre gratis. Det är min dåliga egenskap"


   
SvaraCitera

Lycka till! 🙂


   
SvaraCitera

image.jpgRekommenderas!


   
SvaraCitera
Xhatoz
Ämnesstartare

Lounge:

nej det är nog en jättebra egenskap i den typen av yrke eftersom de vill att man är ständigt aktiv.. även när det är lugnt och så

som någon skrev: stresstålig, gillar att jobba i högt tempo, "gillar att ha många bollar i luften samtidigt" (lol), ordningsam med städning och så, förstår vikten av att ge bra service (typ le som en galning och alltid vara trevlig), är alltid i tid

sedan är det väl bra att kunna dra fram något exempel, om du säger att du är "stresstålig" och den frågar "varför" exempelvs.. typ att du har jobbat med något liknande tidigare och hanterade det väldigt bra?

Det låter väldigt bra, har praktiserat på liknande ställen och verkligen gillat det höga tempot


   
SvaraCitera
Lounge

Xhatoz: har praktiserat på liknande ställen och verkligen gillat det höga tempot

perfekt att referera till det Tumme upp lycka till!!


   
SvaraCitera

terrormat:
minns när jag var på en intervju och de frågade om jag har någon dålig egenskap. funderade aslänge tills jag till slut sa att jag tycker om att sova lite efter lunch eftersom jag är så himla trött av mig

fick inte jobbet dvs säg inte så

Asså gu hur tänkte du Galen


   
SvaraCitera