Aviseringar
Rensa alla

Intervjuv t Projektarbete


Ämnesstartare

hej jag e en tjej som går op programmet å jag håller på med ett projektarbete om äs. (jag har själv anorexi) jag skulle vilja komma i kontakt med någon som har vilken äs som helst gärna att fler får höra av sig juh fler desto bättre för att kunna utföra en intervjuv om hur d e för just dig å ha eller ha haft en äs
ENDAST SERIÖSA SVAR!!!!

Tack på förhand[bigsmile]


   
Citera

jag kan tänka mig att ställa upp men det beror på vad det är för frågor[cute]


   
SvaraCitera

ställer gärna upp[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan nog ställa upp


   
SvaraCitera

jag kan ställa upp om de hade hjälpt 🙂


   
SvaraCitera

ANA89:

op programmet

Vad är op programmet???


   
SvaraCitera

koontaktannon, flåt, är elak idag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Vad är op programmet???

Omvårdnadsprogrammet [crazy]


   
SvaraCitera

Jag kan ställa upp!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag kan ställa upp, har anorexi enligt läkarna...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det verkligen så smart att göra ett projektarbete om ätstörningar om man själv har det? räcker det inte med att försöka att uthärda att leva med det dygnet runt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

emiiliee:

Är det verkligen så smart att göra ett projektarbete om ätstörningar om man själv har det? räcker det inte med att försöka att uthärda att leva med det dygnet runt?

Fan vad jag håller med... jag e "friskförklarad" (yaaay) sedan 0,5 år tillbaka, och även om det skulle vara intressant att skriva ett pa om det så hade jag aldrig vågat. Typ alla tankar osv kommer tillbaka, man påminns om allt, nej usch...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

men jag har inte blivit friskförklarad å jag vill inte att andra ska hamna i skiten så därför gör jag en projektarbete med välldigt mycket information om hur man upptäcker en äs i tidigt stadium


   
SvaraCitera

§5. Det är inte tillåtet för vare sig privatpersoner eller företag att annonsera eller göra reklam för vare sig föremål, tjänster eller kontakter på sajten, vare sig i forumet, i bloggen, i chatten eller liknande. Vid sådan förseelse kan Ungdomar.se att yrka på skadestånd.


   
SvaraCitera

ANA89:

jag skulle vilja komma i kontakt med någon som har vilken äs

mina vänner säger jag har en ätstörning (54kg & 178cm lång), men jag förnekar det [no-no], intresserad?


   
SvaraCitera