Aviseringar
Rensa alla

Intim Plastikkirugi


Ämnesstartare

Det blir allt mer vanligt i sverige med intima plastikoperat så som penisförstoring, blygläppsförminskning, tajtare slida och för att få tillbaka mödomshinnan. Själv tycker jag det är helt okej om man tex. har blygläppar som är ivägen eller skaver. Det är dock många som inte tycker det är okej.

penis2.jpg


   
Citera
Ämnesstartare

tycker det är hemskt att vissa ska behöva "operera tillbaka" mödomshinnan, men i övrigt är det väl okej med operationer.


   
SvaraCitera

DontWhine:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Har man problem utav det så är det klart att man ska åtgärda det om man kan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vem fan bryr sig tänker inte göra't själv och med promilleandelen som gör det+ min fejlighet är't inte troligt att jag träffar någon som har gjort't heller.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DontWhine:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Varför skulle jag tycka det är fel för att andra mår bättre av det?
sen är det rätt sorgligt däremot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

tycker det är hemskt att vissa ska behöva "operera tillbaka" mödomshinnan, men i övrigt är det väl okej med operationer.

Absolut


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DontWhine:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Är väl inte riktigt min sak att döma folk som gör det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har ingen aning, (varför fan gör jag det här testet på morgonen för?)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det på eget initiativ så är det väl upp till var och en, förutsatt att man är över 18 eller psykologer+läkare anser att det är en bra idé.


   
SvaraCitera

Folk som tror att såna ytliga saker ska starka självförtroendet/självkänslan, så jävla tragiskt. bara naiva dumma jävla människor som tror att problemet sitter i den kroppsdel de är missnöjda med, det är så jävla fel.
Men är det sjukligt eller ett stort problem (så som att inte kunna genomföra samlag eller får ryggproblem pga förstora bröst osv) så är det en annan femma.


   
SvaraCitera
Åtta

DontWhine:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Folk får väl göra vad de vill. Det påverkar ju inte mig på något vis.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DontWhine:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Håller med Buddah och Åtta.

Dock måste jag säga att jag inte gillar en samhällsutveckling där folk i större och större utsträckning VILL göra det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DontWhine:

Nej (Du röstade på detta alternativ)

Vill man göra det så varför inte?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smörgåsbord:

Vill man göra det så varför inte?

Ja eller hur, varför gå och lida? Men det finns dom som anser att man inte ska operera sig, vara som gud skapat en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DontWhine:

Ja eller hur, varför gå och lida? Men det finns dom som anser att man inte ska operera sig, vara som gud skapat en.

Jag såg på tv en tjej som hade fött barn och hade blivit spräckt och inte kunde ha sex utan att det gjorde jätteont. Det är ju ett bra exempel på någon som kan få lida mindre med intimkirurig.


   
SvaraCitera