Aviseringar
Rensa alla

Inträdesprov


Ämnesstartare

Vi har blivit mjäkiga. På den gamla goda tiden hamnade man i skärselden eller ett stålbad sas första halvåret som registrerad (utom dan då, räckmacka på syrran lr VAD?!) men idag ger vi knappt de nya 1 hard time alls? Varför är det så? Har vi gått och blivit snälla, vuxna och obittra hela bunten?!


   
Citera
Ämnesstartare

Fråga: bör vi återinföra inträdesproven


   
SvaraCitera

hahah minns mina första 6månader. tjejer kände sig hotade såfort en annan tjej hängde och fick lite mer uppmärksamhet, blev kallad för hora av lindblom när hon fick reda på att jag var en tjej, sen whineade hon ut trådar om att jag borde bli bannad. (hade inte skapat mer än 3-4 trådar då, men hängde lite i chatten och skrev typ hej och hejdå)

zigge stalkade skiten ur mig, och ''flash'' eller vad han heter drygade sönder

guuuuuuuuu varför vi inget sånt mot randoms


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
hahah minns mina första 6månader. tjejer kände sig hotade såfort en annan tjej hängde och fick lite mer uppmärksamhet, blev kallad för hora av lindblom när hon fick reda på att jag var en tjej, sen whineade hon ut trådar om att jag borde bli bannad. (hade inte skapat mer än 3-4 trådar då, men hängde lite i chatten och skrev typ hej och hejdå)

zigge stalkade skiten ur mig, och ''flash'' eller vad han heter drygade sönder

guuuuuuuuu varför vi inget sånt mot randoms

Gött... Jag kände mig bara hatad av alla som va otrevliga så skapade ett alterego de flesta känner till. 


   
SvaraCitera

Ni hånar ju radoms och skrämmer bort dem!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vågade inte avslöja min ålder med alteregokobtot förrän det stod F18 pga inga "små" togs på allvar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skoja, F17


   
SvaraCitera

elverpigen:

Gött... Jag kände mig bara hatad av alla som va otrevliga så skapade ett alterego de flesta känner till. 

 var lite mindre tjejer då, och de var ju poppis, man fick 1 hel arme på sig ifall man sa käft till någon, sådär högstadiemiljöåh <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man var ju typ stor då...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

 var lite mindre tjejer då, och de var ju poppis, man fick 1 hel arme på sig ifall man sa käft till någon, sådär högstadiemiljöåh <3

Ah men skyll dej sj då för du sticker ut från mängden lol sluta grina....
Öh. D va väl så man resonerade va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man fick kämpa för sin plats minsann. Nu ba dyker man upp och tar plats. Typiskt dagens ungdom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:
Ni hånar ju radoms och skrämmer bort dem!

Va, berätta mer


   
SvaraCitera

Ja fyfan, ungdomar och deras attityd. Annat vare på min tid när det hette ungdomsmottagningen.se och vi hade hjärtan som bakgrund. Och sen kom rankingsystemet som drev spammarna till att sitta uppe ända in på småtimmarna.


   
SvaraCitera

elverpigen:
Fråga: bör vi återinföra inträdesproven

JA. Det är ju det jag sagt hela tiden, folk har blivit alldeles för mjäkiga på sista tiden. 


   
SvaraCitera
mynona

jag hade aldrig en sådan initieringsperiod


   
SvaraCitera