Aviseringar
Rensa alla

Inträdesprov


aristoteles:
Ja fyfan, ungdomar och deras attityd. Annat vare på min tid när det hette ungdomsmottagningen.se och vi hade hjärtan som bakgrund. Och sen kom rankingsystemet som drev spammarna till att sitta uppe ända in på småtimmarna.

Amen brother. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:
jag hade aldrig en sådan initieringsperiod

Jag bad dig dra åt helvete en gång. Du får räkna det som sån period om du vill va en i gänget Som Genomgått Stålbad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:

JA. Det är ju det jag sagt hela tiden, folk har blivit alldeles för mjäkiga på sista tiden. 

Hur bör dessa utformas?


   
SvaraCitera

elverpigen:

Hur bör dessa utformas?

Det kan diskuteras, men på något sätt måste vi ju utsätta dem för någon sorts prövningar där de kan bevisa sin värdighet. Ren och skär mobbning i olika former kanske?

Xisco:
Ni hånar ju radoms och skrämmer bort dem!

Uppenbarligen är vi alldeles för dåliga på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ren och skär mobbing är inte min grej 🙁


   
SvaraCitera

återinför avreglänkarna.


   
SvaraCitera

kukoxo:
hahah minns mina första 6månader. tjejer kände sig hotade såfort en annan tjej hängde och fick lite mer uppmärksamhet, blev kallad för hora av lindblom när hon fick reda på att jag var en tjej, sen whineade hon ut trådar om att jag borde bli bannad. (hade inte skapat mer än 3-4 trådar då, men hängde lite i chatten och skrev typ hej och hejdå)

zigge stalkade skiten ur mig, och ''flash'' eller vad han heter drygade sönder

guuuuuuuuu varför vi inget sånt mot randoms

va när vare här?

d är ju skillnad mellan att ba va allmänt dryg och att kalla folk för horor och stalka dem (zigge var/är ju iofs inte frisk någonstans så är inte förvånad)


   
SvaraCitera

Blåbärt:
återinför avreglänkarna.

haha åh, vill minnas jag hört historier om dem! <3 när var det?


   
SvaraCitera

minns när köttis kom på att man kunde regga namn folk redan hade om man skrev till ett mellanslag efter dem också. han var så stolt <3


   
SvaraCitera

Blivande_japan: haha åh, vill minnas jag hört historier om dem! <3 när var det?

minns ej


   
SvaraCitera

iddqd: Uppenbarligen är vi alldeles för dåliga på det.

precis min tanke

tror dock att många av de jobbiga yngre tonåringarna är troll


   
SvaraCitera

Blåbärt:

minns ej

satan vad länge du varit reggad. fick flr mig att ditt konto var yngre än mitt


   
SvaraCitera

Blivande_japan: satan vad länge du varit reggad. fick flr mig att ditt konto var yngre än mitt

du är ju 1 och ½ umår yngre!


   
SvaraCitera

Blåbärt:

du är ju 1 och ½ umår yngre!

Ah fy fan!

men jag har varit mer produktiv under mina år! [wink]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

va när vare här?

d är ju skillnad mellan att ba va allmänt dryg och att kalla folk för horor och stalka dem (zigge var/är ju iofs inte frisk någonstans så är inte förvånad)

sent 2008 lr tidigt 2009


   
SvaraCitera