Aviseringar
Rensa alla

INTRESSEANMÄLAN: UM-träff Lund/Helsingborg 6/1-14


Ämnesstartare

Var hälsade danska delen av UMs medlemmar

Vad sägs om umträff i Lund/Helsingborg? Blir den av i Lund tänker jag mig att vi kan mötas vid stationen och gå mot en park eller så kan vi fika i ett café. Blir den av i Helsingborg så kan vi mötas vid Knutpunkten och gå mot stadsbiblioteket, fika där eller så. Tänker mig den 6 januari, så där innan skolstart och det. Vad tycker ni? 

Kommer: 
sicce 


   
Citera
Ämnesstartare

lolnä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det låter helt klart intresant. men vad händer om några svenskar också vill komma? känner mig ändå lite tveksam att dyka upp med tanke hur jag beetet mig på detta forum. ni tror säkert att jag är någon sorts psykopat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill gå på umträff men dit ner? Njae. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Men beror på. Kanske. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats:
det låter helt klart intresant. men vad händer om några svenskar också vill komma? känner mig ändå lite tveksam att dyka upp med tanke hur jag beetet mig på detta forum. ni tror säkert att jag är någon sorts psykopat.

fuck d bara kom snälla vill träffa dig 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:
Men beror på. Kanske. 

vad ska göras för att du ska komma då? synd att caroline inte bor här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kommer:

sicce

Mads


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce:

vad ska göras för att du ska komma då? synd att caroline inte bor här

Hahaha.
Nej, men känns långt bort, bor i Uddevalla Gråter så vet inte om det går eller hur man ska göra, med typ sova och sånt eller direkt hem eller hur det blir...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Hahaha.
Nej, men känns långt bort, bor i Uddevalla Gråter så vet inte om det går eller hur man ska göra, med typ sova och sånt eller direkt hem eller hur det blir...

4 timmar med tåg...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicce:

4 timmar med tåg...

Inte så farligt ju, trodde skåne var typ ljusår bort xD Aja, men jag är en kanske beroende på om jag har tid och pengar, 6 är ju rätt snart. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Inte så farligt ju, trodde skåne var typ ljusår bort xD Aja, men jag är en kanske beroende på om jag har tid och pengar, 6 är ju rätt snart. 

hade varit jättekul om du kunde komma faktiskt. okej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats:
det låter helt klart intresant. men vad händer om några svenskar också vill komma? känner mig ändå lite tveksam att dyka upp med tanke hur jag beetet mig på detta forum. ni tror säkert att jag är någon sorts psykopat.

jag skrev upp att du kommer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Albanien_Mats: men vad händer om några svenskar också vill komma?

vad spelar de för roll? :p


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer:

sicce
Mads

Kommer kanske:

S3ON


   
SvaraCitera