Aviseringar
Rensa alla

Intresseklubben antecknar.


Ämnesstartare

Ska bada.
Har små gubbar ritade på armen som jag inte riktigt får bort. Måste få bort dem nu. Har även en ganska ful pumpa ritad på handen.

Köpte nya byxor idag. Blev glad. Har inte köpt byxor på mycket länge och fick nu köpa mindre storlek än sist.
Men, varför vann inte jag längre ben i det genetiska lotteriet? Vanlig byxlängd är alldeles för långa för mig.

Har matteprov imorgon och borde plugga. Men pluggar imorgon på håltimmen innan istället. Min mattelärare tycks älska mig så om det skulle gå dåligt kan jag skylla på tillfällig sinnesförvirring och han kommer tro mig.

Har ni något ni vill dela med er av som absolut ingen annan bryr sig om egentligen?


   
Citera
Ämnesstartare

sötnos:

Har matteprov imorgon och borde plugga.

Plugga är överskattat. [y]


   
SvaraCitera

Jag tycker det där var mycket intressant.

Jag ska träffa någon i helgen som gick på min skola förut och jag tycker det ska bli kul för vi har aldrig pratat irl.

Jag ska måla om mitt rum i helgen för det är rosa och rosa är fjolligt.
Jag är för cool för att ha en sån färg.

Nu vet ni.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pinnspett:

Jag tycker det där var mycket intressant.

[love]

pinnspett:

Jag ska måla om mitt rum i helgen för det är rosa och rosa är fjolligt.
Jag är för cool för att ha en sån färg.

Det är kul att måla om tycker jag. Dold text: Första lagret iallafall.. Då får man en ursäkt att sätta på sig skitfula kläder och måla på dem och busa.


   
SvaraCitera

sötnos:

Det är kul att måla om tycker jag. Dold text: Första lagret iallafall.. Då får man en ursäkt att sätta på sig skitfula kläder och måla på dem och busa.

indeed 😀
Och när färgen har torkat och man har ställt dit alla möbler så känns allt så mycket bättre.
Vad har du för färg på dina väggar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pinnspett:

Vad har du för färg på dina väggar?

De är alla vita, tråkigt nog. Vill hemskt gärna ha en fondvägg, antingen målad eller med en fin tapet. Men mitt rum går i färgerna svart, vitt och rött. En svart vägg skulle få rummet att se mindre ut, och det röda ska egentligen bara vara ett diskret inslag i rummet. Så jag vet varken ut eller in!

Hur ska du måla dina?


   
SvaraCitera

Jag åt en rostad macka med jordnötssmör nyss. Jag trodde inte att den skulle bli så god då brödet var morotsbröd. Men det funkade med jordnötssmör på ändå. Dock blir det ju såklart godare riktigt rostbröd. Men det hade vi inte hemma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

morotsbröd

[love]


   
SvaraCitera

sötnos:

De är alla vita, tråkigt nog. Vill hemskt gärna ha en fondvägg, antingen målad eller med en fin tapet. Men mitt rum går i färgerna svart, vitt och rött. En svart vägg skulle få rummet att se mindre ut, och det röda ska egentligen bara vara ett diskret inslag i rummet. Så jag vet varken ut eller in!

Det låter gosigt [smile]
En svart vägg skulle vara fint tror jag... även om det skulle se mindre ut men jag föredrar mörka färger.
Så jag tycker du ska ha en mörk tapet eller en mörk färg [wink]

sötnos:

Hur ska du måla dina?

Mörkgrå typ granitgrå... en deprimerande färg för konstigt nog så blir jag gladare av mörka och deprimerande färger och jag gillar att vara glad.
Resten av mitt rum går i färgen blått så det kommer bli riktigt mörkt och mysigt nu till vintern när man håller sig inomhus.


   
SvaraCitera

stereo total:

Jag åt en rostad macka med jordnötssmör nyss. Jag trodde inte att den skulle bli så god då brödet var morotsbröd. Men det funkade med jordnötssmör på ändå. Dock blir det ju såklart godare riktigt rostbröd. Men det hade vi inte hemma.

Va gott! Det vill jag också äta nu.
Tack för den idén[y]


   
SvaraCitera

jag lyssnar på broken social scene-anthem s for a seventeen year old girl. det är typ lite mysigt.

har sett massor av filmer om hur man programmerar i python idag, ska fortsätta kolla imorgon tänkte jag

funderar på om 1 viss person är intresserad av mig överhuvudtaget, verkar ej så, är lite bitter då han gjorde sken av det genom att sexa med mig nykter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pinnspett:

Mörkgrå typ granitgrå... en deprimerande färg för konstigt nog så blir jag gladare av mörka och deprimerande färger och jag gillar att vara glad.
Resten av mitt rum går i färgen blått så det kommer bli riktigt mörkt och mysigt nu till vintern när man håller sig inomhus.

Låter mycket mysigt och fint.[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

funderar på om 1 viss person är intresserad av mig överhuvudtaget, verkar ej så, är lite bitter då han gjorde sken av det genom att sexa med mig nykter.

Elakt. [sad]


   
SvaraCitera

sötnos:

Elakt. [sad]

nja, vet ej, han visste ju inte att jag är intresserad av honom liksom, har nog inte visat det så jättebra, så om han är bara lite blind kanske han inte ens fattat det typ


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:

nja, vet ej, han visste ju inte att jag är intresserad av honom liksom, har nog inte visat det så jättebra, så om han är bara lite blind kanske han inte ens fattat det typ

Jaha. Elakt om han inte är lite blind, då. [sad]


   
SvaraCitera