Aviseringar
Rensa alla

Intresseklubben antecknar.


pinnspett:

Va gott! Det vill jag också äta nu.
Tack för den idén[y]

Haha, kör hårt! [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Vanlig byxlängd är alldeles för långa för mig.

samma här [sad] går rätt bra när det är stuprör för då blir dom bara lite skrynkliga där nere men jag brukar hålla mig till strumpbyxor [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

samma här går rätt bra när det är stuprör för då blir dom bara lite skrynkliga där nere men jag brukar hålla mig till strumpbyxor

Men mina är så långa att de glider under foten. [sad]
Men det gick att korva dem inåt, typ. Tror jag ska se vad en skräddare skulle ta för att korta benen och sy in dem lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Tror jag ska se vad en skräddare skulle ta för att korta benen och sy in dem lite.

har du ingen händig (säger man så när det kommer till att fixa kläder?) släkting? typ mormor eller farmor etc [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

har du ingen händig (säger man så när det kommer till att fixa kläder?) släkting? typ mormor eller farmor etc

Nä. [sad]
Eller en kanske. Men hon bor i Norge. Och dit kommer jag nog inte åka på ett bra tag. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sötnos:

Eller en kanske. Men hon bor i Norge. Och dit kommer jag nog inte åka på ett bra tag.

aha [sad] men tror inte det är jättedyrt att bara få byxorna upplagda [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

aha men tror inte det är jättedyrt att bara få byxorna upplagda

Ne tror inte det heller! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lånade en bok på biblioteket som såg tråkig ut och har ett cheesy namn. Nu när jag läst några sidor märker jag att språket är taffligt och historien rätt lame.

Men jag fortsätter läsa ändå.[shake]


   
SvaraCitera

Tror jag ska köra traktor imorgon.

Är osäker på vad det är för dag.

Har inga planer för helgen.

Kommer antagligen spela dator hela dagen imorgon efter skolan istället för att plugga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har så mycket att göra att jag inte kan ta tag i det, vill bara gå i ide tills jag tar studenten. Just nu har jag beslutsångest över vilken infallsvinkel (läs ämne) jag ska ha på muntliga nationella i Svenska B.[sad]

Ah just det ångest för högskoleprovet på lördag ligger högt på dagslistan också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är smått förälskad i idén att kyssa min förra pojkväns nya flickvän.

I morgon ska jag till psykologen, vet inte alls hur det ska gå. Det är inte lika brådska längre. Kan jag säga idag, vet inte hur det är i morgon. Men allt är psykiskt, det kan man oftast ändra på själv- det handlar bara om att hitta någonting som gör att man faktiskt vill det också.

Vi har extremt mycket flugor i våran kalla lägenhet. De ska flyga in i mun och näsa hela tiden.


   
SvaraCitera

sötnos:

Vanlig byxlängd är alldeles för långa för mig.

Åh, jag har samma problem. Väldigt irriterande att man inte kan hitta byxor i rätt längd [sad]

Pendulum:

muntliga nationella i Svenska B.[sad]

Bajs för muntliga nationella [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska filma imorgon. Borde plugga HSP. Men orkar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Borde plugga HSP. Men orkar inte.

Samma här [sad]

envitkossa:

Bajs för muntliga nationella [n]

Aa typ.


   
SvaraCitera

Pendulum:

Aa typ.

Det är min syn på det hela i alla fall, vi har inte ens fått veta när vi ska ha det än, men antar att det är snart [n]


   
SvaraCitera