Aviseringar
Rensa alla

Intresserad.. 🙂


Ämnesstartare

Okej, "here is the deal".

Jag har (åter igen) "fallit" för en tjej som jag dem senaste 5 åren "fallit" för från och till ... I början var det bara ytligt och så men nu på senare har jag kunnat umgås mer och mer med henne då vi båda pendlar för att komma till vår skola (tidigare har jag haft gång avstånd).

För ungefär 3-4 dagar sedan så sa hon att hon var kär i mig.. fast efter en 4-5 sekunder så börjar hon skratta.. och jag skrattar med lite nervöst..( hade en kompis som satt med oss också)

Detta är liksom min "If only girl" och vill verkligen inte sabba upp det..[blush]

Kan jag få något tips om hur jag ska försöka ta mig framåt eller något flört tips men gärna något..

Tack i förskott! 😀


   
Citera

c00lamannen:

senaste 5 åren

Sen du var 11 alltså? Låter seriöst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Anser det vara seriöst iaf


   
SvaraCitera

Du får väl pejla av lite hur hon känner, bör ej vara så svårt.


   
SvaraCitera

Buddah:

Sen du var 11 alltså? Låter seriöst.

T

I vissa länder så gifter man sig då [no-no][no-no][no-no]


   
SvaraCitera

isola:

I vissa länder så gifter man sig då

Med sin 10:e fru ja [crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera

se till att få umgås med henne i nåt slags festsituation där du kan make your move och om det failar så kan du skylla på nåt slags fyllekåthet och eventuellt lappa ihop de sorgliga trasorna av er havererade vänskap [y][cool]


   
SvaraCitera

suit up!


   
SvaraCitera

c00lamannen:

Kan jag få något tips om hur jag ska försöka ta mig framåt eller något flört tips men gärna något..

dra med henne in på en toalett i skolan


   
SvaraCitera

enhimmelskdrog:

dra med henne in på en toalett i skolan

Me like!


   
SvaraCitera

skitsystem:

suit up!

de där orden bör användas mer[bigcheers]


   
SvaraCitera

visa dig intresserad, var inte för på med pussar och liknande, och verkligen inte sex sen när/om det blir läge till det, jag och min pojkvän umgicks 1 månad innan något sånt började och nu firade vi nyss 3 år, så :).. och det är ju inget man direkt ångrar nu efteråt, tycker det är lite synd att vissa går fort fram inom det där, för då, alltså, man missar det fina! missar den där, känslan att inte veta vad man kommer göra nästa gång man ses o hur långt man går då...

tror du förstår vad jag menar, men visa dig intresserad också och ja jag vet itne vad jag ska säga mer, tjejer älskar uppvaktning iaf, men du ska aldrig satsa tusenlappar som en vän till mig gjorde till en tjej, eller ja, han köpte ett armband, som han fyllde på varje månad dom va tsm. sen brast det, vad är armbandet då värt? inget :/ ..

känns som detta bara blev lite rörigt, försöker o komma på mer tips, men det är lite svårt såhär bara [smile]

lycka till verkligen..


   
SvaraCitera

Buddah:

Sen du var 11 alltså? Låter seriöst.

kan säkert haft nån kärlek till henne tidigt som inte var så seriös, men som senare blev det.. har för mig han tom skrev nåt sånt

c00lamannen:

början var det bara ytligt

precis ..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tja att hon har sagt att hon är kär i dig har ju gjort allt så mycket lättare.
Dock kommer vi till nästa grej:

c00lamannen:

fast efter en 4-5 sekunder så börjar hon skratta..

Hur skrattade hon?
Var det typ en ''Jag är kär i dig..... NOT!'' *skratt* eller började hon skratta för att hon var nervös?


   
SvaraCitera

c00lamannen:

För ungefär 3-4 dagar sedan så sa hon att hon var kär i mig.. fast efter en 4-5 sekunder så börjar hon skratta.. och jag skrattar med lite nervöst..( hade en kompis som satt med oss också)

Hon försökte väl bara skämta bort den pinsamma situation som uppstod då du hade din kompis med där och inte sa någonting tillbaka själv?

Om du vill gå framåt så umgås med henne och säg till slut samma sak själv (om du känner så då).


   
SvaraCitera