Aviseringar
Rensa alla

Intresserad av en kille med flickvän


Ämnesstartare

Hej. 

Jag hade ett ons för ett halvår sen eller nåt. Sen träffade jag en pojkvän, men nu har vi gjort slut, och jag har börjat umgås med mitt ons pga att vi har gemensamma vänner. Han är sjukt snygg och jag vill åtminstone ligga med honom igen och kanske något mer än så. Ärligt talat så börjar jag få känslor för honom. Igår fick jag reda på att han har flickvän/en på G. Han har varit otrogen innan, så jag tror inte att han skulle ha något problem med att vara det nu heller. 

Hur ska jag göra? Antingen tar jag kontakt på Facebook eller så skriver min vän till honom att jag är sjukt kåt på honom. Vad är bäst? 

Eller ska jag bara låta honom va? Eftersom han har flickvän. 

Tacksam för svar. 


   
Citera

Vänta tills han är ledig 🙂


   
SvaraCitera

Rosaelifant: Han har varit otrogen innan, så jag tror inte att han skulle ha något problem med att vara det nu heller.

Gråter

Är han upptagen så är han, gå vidare för i helvete. 


   
SvaraCitera

du ska sluta förstöra för andra människor.


   
SvaraCitera

tevepro: du ska sluta förstöra för andra människor.

Människor ska sluta förstöra för sig själva.


   
SvaraCitera

Den här tråden dödade lite av de mänskliga hoppet jag hade kvar. Fan ta hand om varandra istället för att såra. Du kan lätt hitta en annan kille att ligga med.


   
SvaraCitera
Yaren

Det är ju mest hans fel om han är otrogen, det är ju hans ansvar, men bara tanken att du vet och ändå vill att han ska vara otrogen är ganska sorglig


   
SvaraCitera

det är väl uppmuntrande att han har flickvän, det tyder på att han är intresserad av honor, i alla fall. säg som det är till honom utan att verka alltför på, så ska det nog gå bra. 


   
SvaraCitera
mynona

det är hans sak om han vill vara otrogen eller inte, eftersom det är han som kommer att vara otrogen om ni ligger med varandra, ditt ansvar är betydligt mindre än hans.  är det bara sex det handlar om verkar det inte särskilt svårt, men handlar det om känslor däremot kan det vara svårt


   
SvaraCitera

Bli inte ihop medan om han ofta är otrogen. Men knulla på bara. Men 


   
SvaraCitera
reben

låt han va


   
SvaraCitera

Tycker du ska ge fan i. 


   
SvaraCitera

Som alla andra säger, du måste gå emot dina egna lustar i detta fall. Att riskera att förstöra äktenskap är inget man ska pyssla med Icke!


   
SvaraCitera