Aviseringar
Rensa alla

Intresserad av en kille på internet...


Allina:

Nähä! Inte alla, uppenbarligen.

nää jag vet

Allina:

Idag frågade han om mitt nummer också, då kunde jag inte låta bli att bli lite extra glad.

dåsåå , det går framåt! Det är huvudsaken


   
SvaraCitera

TS, är du helt säker på att han är 15 år och inte någon gammal pedofilgubbe? Var annars försiktig!


   
SvaraCitera

Byråkratjäveln:

TS, är du helt säker på att han är 15 år och inte någon gammal pedofilgubbe? Var annars försiktig!

[rolleyes][rolleyes][rolleyes][rolleyes]

Älskar att alla kopplar internetdejting med peddogubbar


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Älskar att alla kopplar internetdejting med peddogubbar

Älska du det, men det är inte så kul att lyssna till de historier som unga flickor berättar om hur de blivit lurade och utnyttjade. Det är hjärtskärande, det är fruktansvärt.


   
SvaraCitera

Allina:

Idag frågade han om mitt nummer också, då kunde jag inte låta bli att bli lite extra glad.

Vill också tillbaka till tiden när sånt hände [blush]

Byråkratjäveln:

Det är hjärtskärande, det är fruktansvärt.

Även om du överdriver lite så är det ju faktiskt en del av verkligheten.

Är du SÄKER, Allina?


   
SvaraCitera

Byråkratjäveln:

TS, är du helt säker på att han är 15 år och inte någon gammal pedofilgubbe? Var annars försiktig!

Haha den lilla promillehalten existerar, visst, men är knappast vanligt förekommande. Man klarar sig ganska långt på sunt förnuft. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Mawns:

Även om du överdriver lite så är det ju faktiskt en del av verkligheten.

Tack för det.

Randroid:

Haha den lilla promillehalten existerar, visst, men är knappast vanligt förekommande. Man klarar sig ganska långt på sunt förnuft.

Hur vet du att det "knappast förekommer"?


   
SvaraCitera

Byråkratjäveln:

Hur vet du att det "knappast förekommer"?

Jag sa att det inte är vanligt förekommande, de flesta är faktiskt ärliga på internet. Att det finns snyfthistorier gör det inte till majoriteten av fallen. Tror du själv att det är lika mycket 40+ som ungdomar på ungdoms-communities? Sedan så är TS 15, dvs hon kan ligga med vem hon vill.

Sedan är du ett sjukt tråkigt troll, bara så att du vet.


   
SvaraCitera

Randroid:

Jag sa att det inte är vanligt förekommande, de flesta är faktiskt ärliga på internet. Att det finns snyfthistorier gör det inte till majoriteten av fallen. Tror du själv att det är lika mycket 40+ som ungdomar på ungdoms-communities? Sedan så är TS 15, dvs hon kan ligga med vem hon vill.

Nej jag tror inte så mycket, jag ville bara varna TS då ingen annan gjorde det.

Randroid:

Sedan är du ett sjukt tråkigt troll, bara så att du vet.

Så bra, jag eftersträvar nämligen knappast att vara varken ett troll eller komisk.[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Vill också tillbaka till tiden när sånt hände

Haha naw! 😀

Mawns:

Är du SÄKER, Allina?

Ja då, såvida inte den här killen är en gammal gubbe som är extremt bra på förklädnad och skapning av en massa låtsaskompisar till sig själv på facebook. Han är nämligen taggad i foton med kompisar, som dessa kompisar har kommenterat. Jag har liksom både skypat med honom med webcam och mic, och nu också pratat i telefon. 😀


   
SvaraCitera

du kan alltid börja prata om lite mer personliga saker. och när du tillex. pratar du med honom och ni säger sådär lite halv söta saker till varandra, så kan du ju på ett lite skickligt sätt säg att du tycker om han lite mer än som en kompis.

det finns ju bara två altenativ av responser du kan få, antagligen positiva eller negativa, och så som du skriver, och att ni verkar trots allt prata så mkt så tror jag att han är smått intresserad av dig. för killar lägger ofta inte ner mer tid än vad de behöver på andra tjejer, vilket han verkligen gör med dig.

göra som havet~VÅGA [bigsmile]


   
SvaraCitera

Byråkratjäveln:

Älska du det, men det är inte så kul att lyssna till de historier som unga flickor berättar om hur de blivit lurade och utnyttjade. Det är hjärtskärande, det är fruktansvärt.

klart det är. Men händer minst lika mycket skit ute i verkliga livet också.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Men händer minst lika mycket skit ute i verkliga livet också.

Det är enklare på internet. Varje dag hittar vi moderatorer misstänkta inlägg och användare här, vissa av dom är väldigt uppenbara. Vi försöker förstås ta bort dom så fort som möjligt, men visa slinker säkert igenom.

Men ja, bara man har lite sunt förnuft så är det ju ingen fara såklart.


   
SvaraCitera

Mawns:

Det är enklare på internet

klart det är, men min poäng är att det är tråkigt att det ska associeras med sånt jämt.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

klart det är, men min poäng är att det är tråkigt att det ska associeras med sånt jämt.

Bättre att vara säker ju! Det är inget fel med att träffa någon över internet, men det skadar inte att vara lite misstänksam.

T.ex. med mig, hur ska du kunna vara säker på att jag är en söt tjugotvååring och inte ett trettiosjuårigt pervo som nästlat mig in här?


   
SvaraCitera