Aviseringar
Rensa alla

Intresserad av en kille som har flickvän


PinkPsycho:

jag är 22. han är 17

Well, det var en annan sak. Är killen verkligen redo för ett seriöst förhållande? Blir ju en rejäl omställning för honom, såvida han inte satsat på äldre tjejer tidigare. Verkar ju lite lurt eftersom han inte kan hålla sig till en flickvän så att säga, samtidigt som du är äldre och förmodligen vill ha ett mer seriöst förhållande än vad han har haft tidigare. Samtidigt med den låga åldern i beaktande så är det ju rätt troligt att han kanske bara ser dig som en liten fling. Dvs, hans känslor (om han ens har några) kan lätt gå över rätt fort.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltforingenting:

Är killen verkligen redo för ett seriöst förhållande?

han säger att han är trött på att bara leta o ragga och vil hitta den som är rätt för honom. det är bland annat därför han inte vill lämna henne direkt eftersom han är övertygad att hon iaf aldrig kommer att lämna honom. men han har bara haft ygre flickvänner vad jag vet. men han ser mig som typ 16-17 och inte som 22 eftersom jag ser asliten ut...


   
SvaraCitera

PinkPsycho:

men han ser mig som typ 16-17 och inte som 22 eftersom jag ser asliten ut...

Det är väldigt stor skillnad på hur man ser ut och hur man beter sig. Du är 5 år äldre, har varit med om betydligt mycket mer och har haft tid att mogna. En 17årig kille är definitivt inte på samma nivå som en 22årig tjej.

PinkPsycho:

han säger att han är trött på att bara leta o ragga och vil hitta den som är rätt för honom

Och du skulle kunna vara första bästa.


   
SvaraCitera

Dryg kille som går bakom sin flickväns rygg för att ragga på en annan tjej? är han verkligen en så bra kille att satsa?


   
SvaraCitera

DUMPA.
Genast [y]


   
SvaraCitera

Grundregel i livet: Gå inte efter folk i förhållanden. Om han/hon väljer dig så är han/hon kapabel att göra samma sak mot dig eller så blir du dissad.

Sjukt taskigt mot andra partnern också. Hade du varit en kille hade du t.o.m kanske fått stryk för'e.


   
SvaraCitera

ninjaan:

Gå inte efter folk i förhållanden. Om han/hon väljer dig så är han/hon kapabel att göra samma sak mot dig eller så blir du dissad.

Håller med här, skulle tycka det var otroligt obehagligt att veta att personen vart otrogen mot sin partner, på det sättet med. När de dessutom inte verkar ha det särskilt dåligt, annat om deras förhållande hade vart en stor sjunkande bajstäckt båt. [tard]


   
SvaraCitera

PinkPsycho:

Hjälp mig?

ger du honom ett ultimatum tror jag ganska sakert att han inte kommer lamna sin flickvan for dig.han kanske ar lite forvirrad i livet just nu, vill kanske ha natt nytt och spannande en stund.mer an sa tror jag inte det ar. och dessutom som nan annan sa, det han gor mot sin flickvan ar sjukt kallt.och att du bara sitter och inte sager nagot till henne utan kanske tom uppmuntrar honom ar ju lite lagom dumt av dig.

sorry om folk redan skrivit samma sak, men palla lasa allting.


   
SvaraCitera

alltforingenting:

Det är väldigt stor skillnad på hur man ser ut och hur man beter sig. Du är 5 år äldre, har varit med om betydligt mycket mer och har haft tid att mogna. En 17årig kille är definitivt inte på samma nivå som en 22årig tjej.

Det finns retards som är äldre än 22 och beter sig som 14åringar.
Han är antagligen mer bright än henne. >.<


   
SvaraCitera

PinkPsycho:

Mitt problem? Han har flickvän.

Ditt problem är att du tycker det är värt att en annan tjej blir väldigt sårad för att du ska få en snubbe som alldeles tydligt är oseriös och inte tar hänsyn till andras känslor, inte ens till någon som han påstår sig älska.

Ni har "strulat" i två veckor, dumpa and get over it.
Tycker jag i alla fall.


   
SvaraCitera

Toddie:

Det finns retards som är äldre än 22 och beter sig som 14åringar.
Han är antagligen mer bright än henne. >.<

De brukar oftast vara killar. Och om så vore fallet så skulle han väl ändå inte försöka sig på ett mongo som beter sig yngre än han själv. Fast det är sant, man vet ju aldrig. Tycker hela situationen är konstig bara.


   
SvaraCitera

Om du är en vuxen 22 åring och han bara är en ung 17 åring verkar det ju lite komplicerat. 5 år yngre liksom.
Som om jag skulle vara ihop med en 11-12 åring. :/

Men jag tycker inte han verkar vara så schyst. Han har flickvän, men ändå håller han på med dig. Det är inte nice. 🙁
Jag säger som nesinnas asså,

nesinnas:

Baserat på hur han behandlar sin flickvän anser jag att han är ett svin och att inte borde satsa på honom alls.


   
SvaraCitera

alltforingenting:

De brukar oftast vara killar. Och om så vore fallet så skulle han väl ändå inte försöka sig på ett mongo som beter sig yngre än han själv. Fast det är sant, man vet ju aldrig. Tycker hela situationen är konstig bara.

Jag har då stött på läskigt många fler tjejer med den egenskapen^^
men eftersom dom harfattat tycke för varandra kanske hon bara har retardat ner sig till en 17åringsnivå istället för en 14 >.<

ingen konstig situation direkt, mer konstig hantering utav den.


   
SvaraCitera

PinkPsycho:

Mitt problem? Han har flickvän.

Ge han det! Nu innan det tar längre tid


   
SvaraCitera

nesinnas:

Baserat på hur han behandlar sin flickvän anser jag att han är ett svin och att inte borde satsa på honom alls.


   
SvaraCitera