Aviseringar
Rensa alla

Intresserad av en tjej.


Teo
 Teo
Ämnesstartare

Hej allihopa. Det är så jag undrar en grej här på den här sidan. Det är så att jag är intresserad i en tjej. Vi har skrivit nu med varandra konstant i två veckor. Men vi har känt varandra i typ ett år, men vi har inte riktigt skrivit med varandra. Vi har liksom träffats ute ibland och hälsat på varandra, that's it. Men fick reda på att hon gick in ett förhållande för typ 3 månader sedan och gick ut från förhållandet rätt så snabbt. Vet inte riktigt anledningen till varför. Och jag var i ett förhållande förut, men gjorde slut för det fungerade inte. Men nu som sagt för två veckor sedan, så skickade hon iväg ett meddelande till mig och skrev liksom ''hej, va gör du?'' Jag blev liksom jätte förvånad och svarade tillbaks liksom. Som sagt nu har vi skrivit i två veckor och det är rätt så flörtigt mellan oss två. Så nu har jag frågan här. Är hon intresserad i mig? För hon skriver ibland, vad jag gör och hur jag mår osv. Men har frågat henne om vi ska träffas, men då har hon alltid sagt att hon inte kan. Och de problemet har jag alltid haft. Att tjejen säger alltid att dom ska göra något eller inte kan. Så vad tror ni?


   
Citera

Jag tycker att du tar å struntar i att tänka så mkt,, ge henne uppmärksamhet och komplimanger då och då så borde hon bli mer intresserad 


   
SvaraCitera

Donkeking:
Jag tycker att du tar å struntar i att tänka så mkt,, ge henne uppmärksamhet och komplimanger då och då så borde hon bli mer intresserad 

Precis


   
SvaraCitera
Teo
 Teo
Ämnesstartare

Donkeking:
Jag tycker att du tar å struntar i att tänka så mkt,, ge henne uppmärksamhet och komplimanger då och då så borde hon bli mer intresserad 

Vad rekommenderar du. Ska man svara hyfsat snabbt eller typ lite sent? När jag menar sent så är det 15-20 min. 


   
SvaraCitera

Teo:

Vad rekommenderar du. Ska man svara hyfsat snabbt eller typ lite sent? När jag menar sent så är det 15-20 min. 

Bruh, svara bara direkt du ser att du har fått ett meddelande...


   
SvaraCitera

Teo:

Vad rekommenderar du. Ska man svara hyfsat snabbt eller typ lite sent? När jag menar sent så är det 15-20 min. 

Bruh de inte rocket science, ta de som de kommer


   
SvaraCitera