Aviseringar
Rensa alla

Intresserad av min elev.


Ämnesstartare

mannen_2011:

Vad tycker ni ? Vad ska jag göra? Ska jag säga något till henne?

gör ingenting? du åter inför elev lärare relationen, och klarar du inte av det bör du ju säga upp dej o skaffa nytt jobb och sluta tänka på na. menar hon e 16 o du 27 du borde tycka att det endast är ett barn vilket det är egentligen. så väx upp och funkar inte det kan du ju alltid skjuta dej själv din patetiska jävel.


   
SvaraCitera

Ähh troll [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Säger bara såhär, det är olagligt att ha sex med någon som är under 18 och i beroendeställning


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är i knivig situation. Det första jag märker är åldrarna. Men det really dosen't matter när det gäller kärlek. Speciellt i era åldrar. Men tjejer runt 14-16 brukar vara lite småtända på lite älde tills de själva blir lite äldre [confused]

Hur som helst kan nog ingen hjälpa dig att svara. Men du har ju två val helt enkelt!

1. Fråga om ni ska göra något efter ni slutat. Bio burkar vara uppskattat [tard] I bästa fall går allt som planerat och ni lever lyckliga i alla era dagar. I värsta fall dissar hon dig det sista halvåret.

2. Säger du inget så är ni kompisar halvåret ut och sedan ses ni inte mer. Vilket leder till att du aldrig kommer får veta. Och du kommer säkerligen få ångra dig.

Så vänta och lev med vänskapen halvåret ut och se om det utvecklas. Känner du likadant innan när ni slutar så frågar du helt enkelt. Då kan inget gå speciellt fel.


   
SvaraCitera

hej ganon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

teensoundman:

Men det really dosen't matter när det gäller kärlek.

Tjena herr naivitet. Visst spelar åldern roll när den ena individen är under utveckling och i högre grad påverkbar och den andra är fullvuxen och vet hur den ska manipulera den yngre.

YaBasta:

du åter inför elev lärare relationen, och klarar du inte av det bör du ju säga upp dej o skaffa nytt jobb och sluta tänka på na. menar hon e 16 o du 27 du borde tycka att det endast är ett barn vilket det är egentligen. så väx upp och funkar inte det kan du ju alltid skjuta dej själv din patetiska jävel.

Respekt till dig broder![cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilka idioter det finns i tråden och då syftar jag inte ens på TS. Pack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Jaha, ja hon skrev ju här i forumet för ett tag sen tror jag. Bra etc.

vad menar du ?


   
SvaraCitera

mannen_2011:

vad menar du ?

Att ni båda är sämst. Hejdå.


   
SvaraCitera
mynona

passaro:

Vilka idioter det finns i tråden och då syftar jag inte ens på TS. Pack.

Det kan man säga.

mannen_2011:

Jag kommer vara hennes lärare i ett halvår till sedan kommer både hon och jag sluta.

Jaha, då är detta inte ett problem. Hon har fyllt 15 och är byxmyndig: det är alltså inte förbjudet pga hennes ålder utan för att du är hennes lärare. Därmed får ni göra vad ni vill när du inte längre är hennes lärare. Efter ett halvår är det alltså er ensak vad ni gör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan va äckligt! [shake]

Dold text: Peddo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Efter ett halvår är det alltså er ensak vad ni gör.

Handlar denna tråd om juridiska svar eller moraliska svar? Förvirrad... Tur att vi har lagar för vissa har inget eget vett i skallen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kalla mig vad ni vill. Jag bryr mig inte. Denna tjejen är inte(som ni kanske får för sig) ingen lite fjortis. Hon är väldigt väldigt mogen för sin ålder. Och jag vet att det inte ändrar på någonting.

Det enda jag ville är att ha synpunkter och kanske lite stöd. Jag vill inte gilla denna tjejen just för att jag inte får det. Jag försöker och försöker varje dag att komma över henne men det är omöjligt.

Idag var jag så jävla nära att säga till henne vad jag känner. Vi satt själva i klassrummet och pratade och jag bara kollade på henne när hon pratade och för ett ögonblick glömde jag bort att hon är min elev och att jag inte får gilla henne. Jag började med "Jag måste..." sen sa jag inget mer för jag kom på att jag kommer aldrig kunna säga slutet av den meningen. Men det var så nära att jag sa vad jag känner och jag är så rädd för att råka säga något mer utan att kunna tänka.


   
SvaraCitera

Go for it.


   
SvaraCitera