Aviseringar
Rensa alla

Intresserad av mitt KK.


Ämnesstartare

shajjn:

Man ska gå efter magkänslan.

[rolleyes]

KannibalKocken:

knulla sönder fanskapet

Haha, det gjorde jag igårkväll! 😉

hotmail:

Det viktigaste är att ni trivs ihop. Berätta sanningen och säg att du inte vill att han är med andra tjejer. För det antar jag att du inte vill,eftersom du vill ha ett förhållande med honom?

Ska se om jag vågar stiga fram 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Alltså det är ju värst om du fortsätter vara med honom och få ännu starkare och mer seriösa känslor... Och han inte känner detsamma. DÅ har du hamnat i klistret. Om du inte tror att det skulle funka - avsluta det nu. Eller så gör du ett försök och berättar för honom att du börjar få känslor för honom och se vad han säger; redan NU! Det blir alltså bara jobbigt för DIG om ni fortsätter som ni gör och låter honom (och dig själv för den delen) leva i ovisshet.


   
SvaraCitera

kindergarten:

[rolleyes]

Ja men seriöst.

Du gillar honom. Men du frågar vad du ska göra?

Antingen drar du dig undan, för att du inte vill gräva ner dig mer än vad du redan gjort. "Jag var ju bara ute efter kk".

Eller så inleder du flirt, förhållande osv med honom och ser vad det leder till.

Eftersom att du gillar honom så är det väl ett ganska givet val?
Fast du kanske är av den typen som sysslar med självförnekelse.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Eller så gör du ett försök och berättar för honom att du börjar få känslor för honom och se vad han säger; redan NU!

Jag berättade allt för honom, och han tog det väl. Han sa bara "Men distansen mellan oss...". Han bor två timmar med bil från mig.

shajjn:

Fast du kanske är av den typen som sysslar med självförnekelse.

Ja.

shajjn:

Eller så inleder du flirt, förhållande osv med honom och ser vad det leder till.

Men jag tror inte han är intresserad av mig. Jag kan ju inte bara förvänta mig att han gillar mig.


   
SvaraCitera

Sex är för barbarer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergarten:

Jag berättade allt för honom, och han tog det väl. Han sa bara "Men distansen mellan oss...". Han bor två timmar med bil från mig.

Okej, det är rätt långt.. Men om ni kan turas om att besöka varandra, eller om ni är äldre tex flytta och plugga/jobba i närheten av varandra osv.. Går säkert att lösa, det är rätt vanligt med distansförhållanden. Kan vara bra med såna också, man hinner inte gå varandra på nerverna :p (lol, sunt tankesätt) Men hur sågs ni när ni var KKn? Då spelar det iofs ingen roll, då ses man bara, knullar o sen heido.


   
SvaraCitera

kindergarten:

Men jag tror inte han är intresserad av mig. Jag kan ju inte bara förvänta mig att han gillar mig.

Hur gammal är du egentligen?

Om han inte är intresserad av dig får du väl försöka göra honom intresserad, som alla andra gör?
Om du vill ha honom dvs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohYEA_:

Men hur sågs ni när ni var KKn?

Vi träffas, har awesome sex sedan har vi romantiskt och underbart sex. Sedan ligger vi i varandras armar och myser i några timmar. Resten av dagen hittar vi på massa buskul 🙂 Vi är fortfarande KK. Men nu vet jag att han är intresserad av mig så. 🙂

shajjn:

Om han inte är intresserad av dig får du väl försöka göra honom intresserad, som alla andra gör?

Jag gjorde det nyss, jag visste inte bara hur.

shajjn:

Hur gammal är du egentligen?

18.


   
SvaraCitera

kindergarten:

Men nu vet jag att han är intresserad av mig så. 🙂

Gratz


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shajjn:

Gratz

Tak


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergarten:

Men nu vet jag att han är intresserad av mig så. 🙂

[cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kindergarten:

Men när jag träffar honom håller vi på som några nykära ungdomar.

Here's a news flash! THAT IS EXACTLY WHAT YOU ARE. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Here's a news flash! THAT IS EXACTLY WHAT YOU ARE.

Haha, okej då. [rolleyes]


   
SvaraCitera

Keep on fuckin i say [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera