Aviseringar
Rensa alla

Intresserad av någon?!


Ämnesstartare

ye        


   
SvaraCitera
Algot

Nope Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eukalyptus:

Samma som skåne???

personen ovan mig 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dahlbear:

personen ovan mig 🙂 

Jaha, hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är intresserad i någon, otroligt mycket, men vet nu att jag aldrig kommer kunna bli något med den personen sååå aah, känns förjävligt :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jepp Rodnar


   
SvaraCitera

Eukalyptus:
Hej den som läser detta. Är ni intresserade av någon just nu? Det ör intressant å veta hur det är i denna åldern, (är själv 03:a). Eller nån av er kanske är ihop med nån ni bara älskar, eller det kanske finns någon ni bara vill vara ihop med? Ni får jätte gärna skriva hur det är för erGlad skulle va såå kul å veta! Eller är ni alldeles för fega, ni är ju ändå anonyma trotsallt!Oskyldig

Nja, är väl typ intresserad i en tjej, fast jag kommer inte att bli ihop med henne, hade hon varit 18-19år då hade det fungerat. Hon fyller iof 17 i år men det är fortfarande opassande känner jag och jag vill ha någon som är mognare.
Annars så är det väl ingen som jag har. Alltså jag vet en tjej som är 39 som jag tycker är en bra tjej men jag är osäker på om jag verkligen vill bli ihop med henne. Jag känner väl att det inte är otänkbart dock.


   
SvaraCitera

Kyle:
Jag är intresserad i någon, otroligt mycket, men vet nu att jag aldrig kommer kunna bli något med den personen sååå aah, känns förjävligt :/

Sånt suger verkligen! Ledsen Men du, du kommer att hitta någon som det kommer att bli bra med! Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har fixat sommarjobb!!

Trevlig-Snubbe:

Sånt suger verkligen! Ledsen Men du, du kommer att hitta någon som det kommer att bli bra med! Blink

Antar väl det, men skulle liksom inte kunna tänka mig någon annan :(, men så är livet ibland och det händer ju allaa!
Tack också! 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kyle:
har fixat sommarjobb!!
Antar väl det, men skulle liksom inte kunna tänka mig någon annan :(, men så är livet ibland och det händer ju allaa!
Tack också! 🙂 

(vettefan hur "Har fixat sommarjobb!! kom dit, well well, det hör inte hemma där tho)


   
SvaraCitera

Kyle:
har fixat sommarjobb!!
Antar väl det, men skulle liksom inte kunna tänka mig någon annan :(, men så är livet ibland och det händer ju allaa!
Tack också! 🙂 

Du tänker så nu, det är förståeligt men du kommer att hitta någon annan som du känner likadant för! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trevlig-Snubbe:

Nja, är väl typ intresserad i en tjej, fast jag kommer inte att bli ihop med henne, hade hon varit 18-19år då hade det fungerat. Hon fyller iof 17 i år men det är fortfarande opassande känner jag och jag vill ha någon som är mognare.
Annars så är det väl ingen som jag har. Alltså jag vet en tjej som är 39 som jag tycker är en bra tjej men jag är osäker på om jag verkligen vill bli ihop med henne. Jag känner väl att det inte är otänkbart dock.

Det är en rejäl skillnad mellan 17 och 39 år. Det beror väl på hur gammal du är...!?


   
SvaraCitera

Eukalyptus:

Det är en rejäl skillnad mellan 17 och 39 år. Det beror väl på hur gammal du är...!?

Jag är 23 år gammal. Ja det är skillnad absolut. Det finns ju de som blir ihop trots att ålderskillnaden är 30år emellan dem (30 och 60år).


   
SvaraCitera

jag förstår inte varför folk på ungdomar.se undrar hur gamla folk är när det står på deras profiler.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjej eller pojk? Rodnar


   
SvaraCitera