Aviseringar
Rensa alla

Intresserad av någon?!


Ämnesstartare

Cobrak:

love is in the air Cool

Hahahha


   
SvaraCitera

Japp, ganska nyligen


   
SvaraCitera
Cobrak

bara jag som alltid blir alldeles för emotionally invested i sin crush, jämför sig med honom/henne, övertänker allt man säger och gör och känner att man aldrig duger? Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cobrak:
bara jag som alltid blir alldeles för emotionally invested i sin crush, jämför sig med honom/henne, övertänker allt man säger och gör och känner att man aldrig duger? Cool

Nah inte bara du homie. Det är nog en sån där introvert grej Party


   
SvaraCitera
Cobrak

Asstriid:

Nah inte bara du homie. Det är nog en sån där introvert grej Party

börjar bli lite väl tufft att leva som introvert Cool räcker nu 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kyle:
Jag är intresserad i någon, otroligt mycket, men vet nu att jag aldrig kommer kunna bli något med den personen sååå aah, känns förjävligt :/

Nej men jag finns nu, så hoppas de känns liiite bättre även om jag inte var den personenSöt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ekin:

Nej men jag finns nu, så hoppas de känns liiite bättre även om jag inte var den personenSöt

Nämen gud så cringe att jag skrev det där... det känns miljontals gånger bättre med dig.. tack buddha o allah o gud o alla troll för att jag fick dig helt ärligt.. tack Sover


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kyle:

Nämen gud så cringe att jag skrev det där... det känns miljontals gånger bättre med dig.. tack buddha o allah o gud o alla troll för att jag fick dig helt ärligt.. tack Sover

Hahahah du är ju en prutt, älskar dej och är glad du kan stå ut med mig oxå iallafallTardig Cool


   
SvaraCitera

Nä tyvärr, Jag önskar men tyvärr nej.


   
SvaraCitera

Kyle: har fixat sommarjobb!!

Nu svarade jag inte på att du fick sommarjobb i sommar. Vad kul att du fått sommarjobb! Härligt och tjäna in lite pengar! Även om man kanske inte kunnat använda pengarna till så mycket så är det ändå nice att ha tjänat in lite. 😀


   
SvaraCitera