Aviseringar
Rensa alla

intresserad av två killar


Ämnesstartare

Heeej! nu är det så att jag är intresserad av två killar men mina kompisar tycker inte om någon av dom. Dom är båda helt olika personer och jag vet inte om jag ska lyssna på mina kompisar för dom pratar massa skit i vanliga fall... asså jag har jätte svårt med killar .-. kanske för att mycket har hänt på en sådan kort tid och liksom jag vill ha någon där som jag kan lita på och som inte håller på med massa skit jag är väldigt lätt påverkad .. och jag har försökt mer äldre killar men dom tycker jag är dryg åh ibland vill man bara ge sig och dö ...


   
Citera
Ämnesstartare

det är ett jobbigt livet som storknullare verkar det som


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hahhahahaha japp


   
SvaraCitera
reben

va har dina kompisar m d o göra


   
SvaraCitera
shelly

Ge det tid, du behöver inte hoppa direkt in i ett förhållande? Skeptisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tjejer lyssnar alltid på sina vänner :S shit skaffa er en egen vilja.

ang vem du ska välja. välj den som är bäst? vem har störst kuk? etc


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storknullaren : jag är väldigt lätt påverkad .

vad tog du?


   
SvaraCitera
shelly

slava:
tjejer lyssnar alltid på sina vänner :S shit skaffa er en egen vilja.

ang vem du ska välja. välj den som är bäst? vem har störst kuk? etc

Det är fjortisar som håller på så, hon skrev ''jag vet inte om jag ska lyssna på mina kompisar för dom pratar massa skit i vanliga fall''. Vem fan väljer att umgås med sånna typer? Pfftt väx upp istället. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sluta vara så desperat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

slava:
tjejer lyssnar alltid på sina vänner :S shit skaffa er en egen vilja.

ang vem du ska välja. välj den som är bäst? vem har störst kuk? etc

nej men av personerna som knullar mest i vanliga och sen vill jag kunna umgås med mina kompisar och ha med min kille 

shelly:

Det är fjortisar som håller på så, hon skrev ''jag vet inte om jag ska lyssna på mina kompisar för dom pratar massa skit i vanliga fall''. Vem fan väljer att umgås med sånna typer? Pfftt väx upp istället. 

vem fan väljer att umgås med dig ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storknullaren :

nej men av personerna som knullar mest i vanliga och sen vill jag kunna umgås med mina kompisar och ha med min kille

kan du inte umgås med kille och killen men även killar?

Storknullaren :

vem fan väljer att umgås med dig ?

passa dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå och knulla av dig ist för dela av med ditt sexmissbruk eller vad du nu trollar om 😛 

Eller sök jobb på DPA AB rekrytering ,lol  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dina vänner får lov att acceptera ditt val av partner så länge du mår bra?


   
SvaraCitera
shelly

Storknullaren :

nej men av personerna som knullar mest i vanliga och sen vill jag kunna umgås med mina kompisar och ha med min kille 
vem fan väljer att umgås med dig ?

Hahahahah lilla gumman, när du blir äldre så kommer du inse att det inte är värt att ha vänner som snackar skit och som är falska Blink


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

shelly:

Hahahahah lilla gumman, när du blir äldre så kommer du inse att det inte är värt att ha vänner som snackar skit och som är falska Blink

Varför kallar du henne för lilla gumman?


   
SvaraCitera