Aviseringar
Rensa alla

Intresserad


Ämnesstartare

Sååå på jobbet idag träffade jag på en jätte söt kille. Men är lite blyg och snackade med han bara lite och kanske log mot varann någon gång. Men det var nog för att vara trevlig. Men är ändå intresserad och hörde hans namn från en av hans kollegor och hitta han på Facebook. Snackade sen med en kompis om det och han tyckte att jag skulle skriva och fråga ut honom. Men tycker det kan vara lite creepy då vi inte ens sa våra namn till varann utan hörde från en kollega. Men min fråga. Hur hade ni reagerat ifall någon ni knappt pratat med skrev? Vad hade ni tyckt?


   
Citera

Trevligt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Trevligt!

Fy vad konstigt att allt inte kom med? 


   
SvaraCitera

hoppsan:.:

Fy vad konstigt att allt inte kom med? 

Kände på mig att det var så Mycket glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Trevligt!

Nu är resten där haha!


   
SvaraCitera

Vet inte vad du jobbar med men kommer du träffa honom igen? Jobbar ni på samma jobb? I så fall kan du ju försöka prata lite mer med honom för att komma lite "närmre" så att säga. 

Jag själv skulle inte tycka att det var creepy på så sätt men det kanske skulle vara lite för på/för snabbt. Men alla är ju olika, han kanske tycker det är nice bara. Vad har man att förlora egentligen Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Asstriid:
Vet inte vad du jobbar med men kommer du träffa honom igen? Jobbar ni på samma jobb? I så fall kan du ju försöka prata lite mer med honom för att komma lite "närmre" så att säga. 

Jag själv skulle inte tycka att det var creepy på så sätt men det kanske skulle vara lite för på/för snabbt. Men alla är ju olika, han kanske tycker det är nice bara. Vad har man att förlora egentligen Tumme upp

Det är ju det att jag troligen inte kommer göra det.. 🙁 men kanske ska vänta lite? Vet ju inte om han är intresserade och vill inte skrämma honom och skämma ut mig själv haha 


   
SvaraCitera

hoppsan:.:

Det är ju det att jag troligen inte kommer göra det.. 🙁 men kanske ska vänta lite? Vet ju inte om han är intresserade och vill inte skrämma honom och skämma ut mig själv haha 

Om du tror att du inte kommer träffa honom igen så är det väl nog bäst att lägga till han nu? Annars kanske han glömmer vem du var Blink

Äh, lägg till han på Facebook och se vad han säger! Antingen händer inget eller så händer något. Du kommer iallafall inte att skämma ut dig det lovar jag! 


   
SvaraCitera

Jag skickar ibland meddelande innan vänförfrågan och ser vart det leder, men är det sånna personer som jag känner och pratar öppet med alla då skickar jag iväg förfrågan, är jag osäker ett meddelande innan som nu. Och det första han skrev och vi pratade om två olika personer med samma namn blev det rörigt men han tyckte det var roligt att jag skrev från första början. En gång fick jag bara ett "k" och inget mer så har försökt vara lite försiktig tills man lär känna varandras skrivsätt att det är ok och flippa ur. Typ så.


   
SvaraCitera