Aviseringar
Rensa alla

intresserad i tjej från fest


Ämnesstartare

Hej, jag är en grabb på 17 år och för några dagar sedan träffade jag en tjej på en fest som jag tyckte mycket om och efter ett tag började vi hångla, och sen hon gav mig sitt nummer. Hon sa att jag var helt sinnessjukt snygg, och jag detsamma till henne. Hon var ganska nykter verkade det som, så jag antar att hon kommer ihåg allt. Jag vet inte om hon brukar hångla med vem om helst på fester men jag tror inte det, men hon känns väldigt stel mot mig för när jag skriver sms till henne dagen efter så tar hon väldigt lång tid på sig att svara och det är bara jag som försöker föra konversationen framåt. Jag skulle gärna vilja förklara för henne att jag tycker hon verkar jättesnäll och att jag gärna skulle vilja lära känna henne bättre och göra något tillsammans med henne, men jag är rädd för att hon ska svara nej.

edit: jag vet inte om jag ska spela svårfångad men det är svårt då det är jag som leder konversationen och då skulle det bara bli helt stelt. Jag vill heller inte vara för på och ses som ett creep


   
Citera

Om hon tar tid på sig att svara så leker hon nog svårfångad, tjejer har en tendens att göra så har jag för mig... 🙁


   
SvaraCitera

fråga rätt ut om hon vill träffa dig och t.ex fika.
säger hon nej behöver du inte fundera längre utan kan radera hennes nummer. 


   
SvaraCitera