Aviseringar
Rensa alla

Intressesmurfar anteckna!


Jeay_L
Ämnesstartare

Jag har gått från att ha långt hår (ner till rumpan) till att klippa av det så det endast räcker just under nyckelbenen!

[bigcheers]


   
Citera
Ämnesetiketter

Idiotiskt.


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

Shizu:

Idiotiskt.

Nej mitt hår var slitet och sönderfärgat! Har inte haft den här hårlängden som jag har nu sen... hmm.. lågstadiet om inte ännu tidigare.

Man blir rätt less på att ha jätte långt hår även om det är rätt trevligt ibland oxå!


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Nej mitt hår var slitet och sönderfärgat! Har inte haft den här hårlängden som jag har nu sen... hmm.. lågstadiet om inte ännu tidigare.

Man blir rätt less på att ha jätte långt hår även om det är rätt trevligt ibland oxå!

Äh, mitt hår också slitet, skulle dock aldrig klippa av det för det. 🙁 Har aldrig blivit less heller men ok.


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

Shizu:

Äh, mitt hår också slitet, skulle dock aldrig klippa av det för det.

Hur långt har du?
Jag håller på med hästar å är i övrigt väldigt rörlig, är väldigt sällan stilla så oftast hade jag ändå håret uppsatt i en tjorv, svans eller flätat, i stallet så var jag i princip tvungen att ha håret flätat så det inte skulle vara i vägen, det blir ju lite småjobbigt i längden!


   
SvaraCitera

Jävlar![surprised]


   
SvaraCitera

Från långt till långt alltså.


   
SvaraCitera

Jeay_L:

Hur långt har du?

Nu ungefär till mitten av ryggen, men har haft till rumpan innan men det äts ju typ upp av färgningen så har slutat med det. Men tja, om du blev nöjd så är det ju bra. :>


   
SvaraCitera

jag har oxå hår i rumpan, men ja tänker inte toppa det


   
SvaraCitera

Bra!


   
SvaraCitera

Orka ha så långt som du hade innan... Bra initiativ, kanske kommer mer killar efter dig nu, inte bara hästar.


   
SvaraCitera

bilder tack!


   
SvaraCitera

Jag hade typ as långt hår fast jag orkade inte platta det och jag gillar inte mitt lockiga hår så jag klippte det jättekort, det är idiotiskt, fast jag är så lat. tog mig en timme innan jag kunde få mitt hår torrt och rakt. [sad]
Men mitt hår har snart växt ut igen, växer så snabbt, vill klippa det igen [sad]

Och ja, hästar här med. Vet. Jobbigt. jobbigare för dig dock.. *klappa*


   
SvaraCitera
Jeay_L
Ämnesstartare

satanist:

Jävlar!

Det bara blev så [cute]

Fejlarn:

Från långt till långt alltså.

Enligt mig så är mitt hår jätte kort nu, fast iofs, det beror ju på vad man jämför med!

Shizu:

men har haft till rumpan innan men det äts ju typ upp av färgningen så har slutat med det.

Mitt va i princip sönderfärgat!

Halloojj:

kanske kommer mer killar efter dig nu, inte bara hästar.

Killar har inte varit ett problem[cute]

potatisbulle:

Men mitt hår har snart växt ut igen, växer så snabbt, vill klippa det igen

Mitt växer oxå toksnabbt!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera