Aviseringar
Rensa alla

Intressetråden


Ämnesstartare

Tjena, tänkte bara se vad ni UM:are har för intressen. Själv tycker jag om att fotografera och spenderar en hel del tid i både photoshop och after effects. Tycker även om att spela. Just nu väntar jag på Farcry 4 som kommer ut i november. Så vad är dina intressen?


   
Citera
Ämnesstartare

lyssna på digimonlåten

seriöst svar: gillar också att hålla på med bilder 🙂 älskar att redigera dem.
tkr om att studera relationer & beteenden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har lämnat gamingvärlden tror jag, spelar enbart ett fåtal timmar vid stora spelreleaser. 

har också lekt en del i photoshop och aftereffects genom åren, ganska dött där nu och har glömt en massa.

tkr om att kreativt skapa musik, sker ej jätteofta dock, behöver ytterligare utrustning, ett par monitorer som jag aldrig köper, tänkte ta tag i det på höstlovet. har ont om utrymme på skrivbordet dock, så de får ej vara jättestora. kske bättre att investera i en sub senare om man behöver mer basåtergivning. 

lyssnar såklart även på andras verk, tycker om det mesta mellan himmel och jord med några få undantag typ som nationalist-musik, black metal, hip hop bland annat. Har mina "perioder", när jag är på dåligt humör föredrar jag klassisk musik, men även när jag vill koppla av av andra skäl. När jag är på partyhumör lyssnar jag på trance, house, dance, rock etc, när jag kör bil är det en viss typ av musik jag föredrar osv. 

ser en del på film, kmr sällan bra filmer dock, är en människa som helst inte ser en film mer än en gång, men går bra om det har gått en längre period senaste gången. har trots det ett par favoritfilmer som jag har sett ett 10-tal gånger, The Town är en sådan film. 

tkr även om att umgås med folk, dessvärre har jag ej ngn bekantskapskrets här i trakten, så UMare är de jag umgås med på fritiden.

Nu när det börjar bli kallare och mörkare går jag gärna på kvällspromenader innan läggdags, tkr det är mys.  

Älskar skidåkning utför, dessvärre delar jag ej det intresset med någon annan än familjen. hade varit oerhört roligt att åka på alp-resor årligen med vänner tror jag! tänker mig bussresor, men att hyra ngn större bil tsm hade ju också funkat. 🙂

aa det är lite om mig helt enkelt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mitt nördintresse är WWE 


   
SvaraCitera
sne
 sne

Allt med motor som går att trimma eller bygga om!


   
SvaraCitera
Kudhos

Programmering
Styrketräning + löpning
Musik
Grafisk design
Modellering
Vara med hunden
Inredning + design

säkert mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

orientera
skida
löpa
rita
fotografera
bl.a.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Photoshop 
Tv spel
Enhjuling
Hundar 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youtube
nhl
sommar


   
SvaraCitera

Musik och samband i musik och sådär. Låtsas att jag kan nått om det.
Gitarrsolon.
Att tänka på varför jag gör som jag gör och låtsas som att jag förstår nått om det.
Att tänka storslaget.
Värme.
Snooza.
Färdas jättesnabbt. Typ skidor eller bergochdalbanor eller brant backe med cykel.
Och så vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kolla på Serier
Skogspromenader
Lydnaden vovven
Städa (tråkigt nog)
Va med bror
Gosa


   
SvaraCitera