Aviseringar
Rensa alla

Introduktion


Ämnesstartare

Här kan ni göra introduktioner! 😀

Hej, jag är en kille som heter Fredrik Sjöstrand, jag är född 1998, den 11 oktober. Jag älskar att spela spelet "Minecraft", bara för att du kan skapa vad du vill, och det har varit min dröm sedan jag var mycket ung. Jag antar att jag beroende av Minecraft. Jag är från Sverige, men jag respekterar alla olika kulturer och åsikter. Jag föddes in i ett ställe som heter''Nacka'', strax utanför Stockholm. Mina föräldrar fick några nya jobb och jag flyttade till en av de sydligaste delarna av Sverige, Höllviken, Skåne. Som jag skriver detta, jag är 13 år gammal. Och jag skriver detta i november 2011.


   
Citera
Ämnesstartare

Jag har varit här sedan 2005, vilket är rätt illa - och jag orkar inte skriva något mer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har varit här sen 2006, och det enda råd jag kan ge dig är - bli aldrig som vi.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej
jag heter jessica och jag vet inte vad jag ska skriva mer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej, jag är en kille som heter Oskar Nordenwall, jag är född 1987 den 21:a December. Jag älskar att tänka på universum och existens för att man kan göra vad man vill med det. Jag är från Sverige, men min farfar är finsk så jag studerar andra kulturer. Jag föddes i ett ställe som heter Örebro universitetssjukhus, strax utanför min hemort. flyttade hemifrån strax efter att jag fyllt 18 till ett ställe som heter Skövde, Västra Götaland. Som jag skriver detta, jag är 23 år gammal. Och jag skriver detta i november 2011, Den 21:a December 2012 fyller jag 25 vilket är för jämnt för att jag inte skall ha en roll i vad som nu eventuellt händer. Tycker även om när varmluft blåser mot min nakna hud (särskilt ben och fötter).

hej då!


   
SvaraCitera
time
 time

Hej, jag är en tjej som heter Alex, jag är född 1992 den 3 April. Jag älskar att dricka för mycket kaffe för jag blir så skakig och gör vad jag vill då. Jag är från New York, men min pappa är rysk så jag ogillar andra kulturer. Jag föddes in i ett ställe som heter NYC Hospital, strax utanför min hemort. Mina föräldrar fick några nya jobb och jag flyttade till en ö i Finland, Mariehamn, Åland. Som jag skriver detta, jag är 19 år gammal. Och jag skriver detta i november 2011.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej jag heter Anna Larsson och jag bor med min katt i ett hus.
Ja.


   
SvaraCitera
tigr
 tigr

Hej, jag är en kille som heter XXXXX XXXXXXXXX, jag är född XXXX, den XX XXXXXXXX. Jag är från Sverige, men jag hatar bönder, idioter och vänsterhänta. Jag föddes in i ett ställe som heter "XXXXXXX", strax utanför XXXXXXX. Mina föräldrar fick några nya jobb och jag flyttade till en av de finaste delarna av XXXXXX, XXXXX, XXXXXXX. Som jag skriver detta, jag är X år gammal. Och jag skriver detta i november 2011.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sha.
Mitt namn är Karl och jag är en bastant man som bor i en förort söder om Stockholm.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej på dig lilla vän.
Jag heter Turd.
Bakanför bortom förbi och genom träd mossa åker ligger ett gammalt ombyggt torp. Där bor jag. Med mina föräldrar.
Jag är ganska gammal om man jämför med en femåring och borde kanske inte spendera så mycket tid i mitt barndomshem.
Jag borde nog gå en utbildning, ha ett 8-17-jobb eller volontärarbeta i Nairobis kåkstad. Tyvärr fixar jag inte det just nu.
Däremot har jag andra planer så du behöver inte oroa dig.
Ibland gillar jag att teckna ibland hatar jag det.
Hejdå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

är en melankolisk stadig herr levandes i en storstad som jag inget annat vill är att komma ifrån. Spenderat för mycket tid här, på tok för lite i skolan men den mesta på ingenting.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hej.

Jag gillar nästan ingenting förutom pokemon... :'/ <3 <3

Hej Då.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

men min pappa är rysk så jag ogillar andra kulturer.

VArför ogillar du andra kulturer för att din pappa är Rysk? :C


   
SvaraCitera

Fly medan du kan.


   
SvaraCitera

Hej
Jag har ett namn och jag föddes på bb i linköping av en mycket ung mor. Det var en snabb förlossning så det är ju skönt att veta till den dag det blir min tur att skita ut en unge. Jag är kroniskt och obotligt snäll men ibland kommer ord ut fel så jag verkar elak. Jag gillar även att vara sarkastisk och rå bara för att balansera upp all snällhet. Jag har varit medlem här sedan 2008. Tänk vad tiden går fort.

Nu är jag myndig och vet med säkerhet att jag aldrig kommer bli lika ung mor som min mor en gång var. För om jag skulle det skulle jag föda barn nu om nån vecka ungefär och det ska jag inte.

Just det jag är av honkön men min hjärna är av hankön typ.


   
SvaraCitera