Aviseringar
Rensa alla

Invadera ett land


Insert name here:

Ryssland (Du röstade på detta alternativ)

Länge sedan jag hånskrattade riktigt hjärtligt.

Image


   
SvaraCitera

Lichtenstein!

Det lär nog inte vara så svårt, om du är tillräckligt snabb med några polers kan du nog ta över landet innan de hinner fixa ett bra försvar.


   
SvaraCitera

Insert name here:

Ryssland (Du röstade på detta alternativ)

För det kommer du aldrig att lyckas med. Kinda omöjligt. Fråga de som försökt, vetja.[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Erkowich:

Lichtenstein!

Det lär nog inte vara så svårt, om du är tillräckligt snabb med några polers kan du nog ta över landet innan de hinner fixa ett bra försvar.

Point taken.

mörknäs:

dock så måste jag varna dig: det är omöjligt att ta över ryssland. omöjligt. möjligen om du får finnarna på din sida, men finnar slåss hellre med kniv och dricker hembränt, så det kan bli svårt. mycket svårt. dock, finska krigare är obligatoriskt om du vill få ryssen på knä.

Intressant... Hur tror du man får dem på sin sida? Lovar dem all sprit i Ryssland?


   
SvaraCitera

Insert name here:

Annat, nämligen: (Du röstade på detta alternativ)

Invadera Lettland.
Dom kanske vill tillhöra Sverige så att de kan få massa pengar och bidrag och sånnt. 🙂


   
SvaraCitera

Insert name here:

Intressant... Hur tror du man får dem på sin sida? Lovar dem all sprit i Ryssland?

en riktig finsk krigare behöver inte ryssarnas "skitvodka", de är självförsörjande i och med hembränning. så det går nog inte. men om du uppviglar genom att tjata om finska vinterkriget och provocerar ryssarna till att attackera först, så!


   
SvaraCitera

Insert name here:

Annat, nämligen: (Du röstade på detta alternativ)

skåne, dom börjar bli lite käftiga där, måste visa var skåpet ska stå


   
SvaraCitera

Nordkorea!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

en riktig finsk krigare behöver inte ryssarnas "skitvodka", de är självförsörjande i och med hembränning. så det går nog inte. men om du uppviglar genom att tjata om finska vinterkriget och provocerar ryssarna till att attackera först, så!

Smart tänkt.

Många bra idéer här, lär bli svårt att välja, men jag får försöka.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera