Aviseringar
Rensa alla

Invandrare...


Ämnesstartare

Invandrare är större rasister än svenskarna är och dom visar det på ett oroligt sätt. Rån,Grov stöld, Kriminella mord begås av invandrare. Man kan inte ha ett tryggt sverige sålänge man behåller dessa idioter.

Behåll dom med jobb och har skötit sig, dom kan säkert uppfostra sina barn till det också.

Skicka hem alla grovt kriminella invandrare samt utvisa många invandrare från fängelserna för att spara pengar!

Arbetslösheten och lever på bidrag ska även skickas hem!

Vi behöver inte invandrare till kriminallitet och andra skadliga saker för sverige. Tycker det är dags att öppna ögonen nu och inse att invandringen ökar med läskiga siffror. Tänk hur sverige kommer se ut om 5-10år.

Vad tycker ni om detta?


   
Citera

Btw, av min egen uppfattning så är de flesta svenskar som hänger här, hur går det ihop med arbetslösheten? Nördar som meckar med sina datorer är väl ändå ingen särskilt ljus framtid för Sverige. [cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry][cry]

NEEEEEEEEEEj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Krossa svensken!!! Släpp in Muhammand!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BajenFans:

Vad tycker ni om detta?

Att du valde det absolut minst uttjatade ämnet på UM. Och det är ju jättebra. Rentav upplyftande.

Tack. Du har gjort oss alla en stor tjänst.


   
SvaraCitera

BajenFans:

Rån,Grov stöld, Kriminella mord begås av invandrare.

Oj, vilka är dessa människor?

BajenFans:

har skötit sig

BajenFans:

dom

BajenFans:

sverige

BajenFans:

Arbetslösheten och lever på bidrag

BajenFans:

kriminallitet

BajenFans:

ökar med läskiga siffror

BajenFans:

se ut om

Jag tycker att det är mer oroande att en svensk inte kan svenska. Och ändå har rätten att kritisera invandrare.

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

BajenFans:

BajenFans

Hahaha, ditt namn, det passar så väl. Förklarar allt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Jag tycker att det är mer oroande att en svensk inte kan svenska. Och ändå har rätten att kritisera invandrare.

Okej så då är detta en stor grej nu som vi kan disskutera angående min Dysleksi. Kan tyvär inte hjälpa att jag har det men visst krittisera mig hur mycket du vill.


   
SvaraCitera

BajenFans:

stor grej nu som

BajenFans:

disskutera

BajenFans:

Dysleksi.

BajenFans:

tyvär

BajenFans:

krittisera

HAHAHAHAHAHA

varför är det jämt de handikappade(no offence) som är så fientliga?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BajenFans:

Vad tycker ni om detta?

Ingen idé att du ens försöker få medhåll av folk på ett forum som styrs direkt av talibanregimen tillsammans med afa.


   
SvaraCitera

mopsen:

varför är det jämt de handikappade(no offence) som är så fientliga?

De fula och de tjocka också [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BajenFans:

Invandrare är större rasister än svenskarna är och dom visar det på ett oroligt sätt. Rån,Grov stöld, Kriminella mord begås av invandrare. Man kan inte ha ett tryggt sverige sålänge man behåller dessa idioter.

Betyder detta att svenskar som begår brott är självhatande svenskar? eller anser du dom rasister mot invandrare? [ops]


   
SvaraCitera

Arbetslösa?
Öh.


   
SvaraCitera

Angelize:

Krossa svensken!!! Släpp in Muhammand!

vadå? [no-no]
Muhammand är ju ett av de vanligaste namnen i sverige, han är svensk! [no-no]


   
SvaraCitera

Sverigedemokraternas partiprogram är också fullt med stavfel. Om någon våldtar svenska folket så är det alla som gnäller om invandring. Skulle man låta UM vara representativt för vad folk tycker är viktigt idag skulle ingen bry sig om skatt och 80% handla om invandringens vara eller icke vara.

Så äre.


   
SvaraCitera

Jag känner fler etniska svenskar än invandrare som går på bidrag, är arbetslösa eller har begått grova brott. Varför får de stanna? För att de har rätt hudfärg eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

Nördar som meckar med sina datorer är väl ändå ingen särskilt ljus framtid för Sverige.

Det beror på vad du menar med ljus framtid, menar du jobb så är ju just it-sektorn en av de branscherna där det är lättast att få jobb i dag och behovet efter mer arbetskraft är störst.


   
SvaraCitera

mopsen:

oroande att en svensk inte kan svenska. Och ändå har rätten att kritisera invandrare.

+1

mopsen:

HAHAHAHAHAHA

varför är det jämt de handikappade(no offence) som är så fientliga?

Haha


   
SvaraCitera