Aviseringar
Rensa alla

Invandrare har fördelar!


Ämnesstartare

Idag gick jag till doktorn för att ta ut något som jag fått i ögat. Doktorn som också var invandrare började genast en livlig konversation och efter när jag skulle gå så bad han mig öppna jackan och lade sedan in receptbelagd läkemedel och sa att jag inte skulle visa det för något.

Hade jag varit svensk hade jag med 100% säkerhet fått betala för det nästa dag då apoteket öppnar då jag antagligen skulle varit så rädd för att få skit att jag skulle skvallrat[rolleyes].

så, hur känns det att vara svensk?


   
Citera
Flash

Det känns vedervärdigt att vara diskriminerad i mitt eget land.. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Han tyckte antagligen bara att du såg fattig ut och ville vara snäll[smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

Hade jag varit svensk hade jag med 100% säkerhet fått betala

Ja, svenskarna fick ju betala denna gång med, var tror du pengarna till sjukvården kommer ifrån?

Om alla invandrare skall hålla på så lär ju detta land spåra ur snabbt, sno från svenska skattebetalare för att ge till andra invandrare...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

va? betalade han för medicinen istället för dig eller..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

så, hur känns det att vara svensk?

Fint.

Hur känns det att vara Neger?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riiikard:

Hur känns det att vara Neger?

eftersom jag inte är det så kan jag inte besvara den frågan.

spiskummin:

va? betalade han för medicinen istället för dig eller..

Eftersom din hjärna inte ar tillräckligt utvecklad så förklarar jag det igen. Jag behövde inte betala för min medicin som jag egentligen fått betala för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Han tyckte antagligen bara att du såg fattig ut och ville vara snäll[smile]

HAJHAHAHAHAHAHAHAHAH XD [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

Eftersom din hjärna inte ar tillräckligt utvecklad så förklarar jag det igen. Jag behövde inte betala för min medicin som jag egentligen fått betala för.

MM O DET vINNER JU DIN LÄKARE SÅ MYCKET PÅ TROR DU INTE MAN REGISTRERAR SKIT SOM LÄMNAR STÄLLET??? speciellt om det ska betalas för


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

läkare som har tagit läkarexamen utomlands är bättre än de läkarna som har tagit läkarexamen i sverige [no-no]

osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spiskummin:

MM O DET vINNER JU DIN LÄKARE SÅ MYCKET PÅ TROR DU INTE MAN REGISTRERAR SKIT SOM LÄMNAR STÄLLET??? speciellt om det ska betalas för

nu tar vi det lungt och andas. Nej han vinner ingenting men eftersom du är svensk så saknar du vår mentalitet och förstår dig inte på oss.


   
SvaraCitera

Bor du inte i London för tillfället? Där är ju sjukvård och föreskrivna läkemedel gratis, d.v.s. skattefinansierade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hampie:

Bor du inte i London för tillfället? Där är ju sjukvård och föreskrivna läkemedel gratis, d.v.s. skattefinansierade.

nej jag kom hem igår om du inte läst mina trådar eller upptackt att jag kan skriva å,a,ö.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

noboundaries1:

du är svensk

hahaha

noboundaries1:

vår mentalitet

HAHAAHA

snälla..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spiskummin:

snälla..

här i "Politik och Samhälle" så skiljer vi på oss och dem om du inte märkt det.


   
SvaraCitera