Aviseringar
Rensa alla

Invandrare som röstar på SD..


Töntt
Ämnesstartare

Hur smarta är de liksom...

SD är ett jävla skämt. De är en bunt oseriösa, politiskt ''omogna'' och inkompetenta drägg. 
Visst ska alla ha rätt att ha en egen åsikt osv. Men deras politik är vidrig.. Och sen finns det invandrare som SD förolämpar DAGLIGEN, som röstar på de. Hur tänker de här människorna egentligen? Är det så att de inte ser sig själva som invandrare så fort de köpt en villa och sommarstuga eller? Oavsett om man är första eller femte generationens SVENSK så kommer SD:are alltid se dig som ''blatte'' om du har ett någorlunda udda eller utländskt efternamn. Och jag slår vad om att till och med Åkesson och Bylund tycker det är konstigt att en invandrare lägger sin röst på SD.

SD är så invandrar fientliga att de inte ens tål sina grannar från Finnland. Och byter man ut ordet jude mot muslimer ser man ju likheterna mellan SD och Nazisterna..

PS. är själv invandrare.


   
Citera

kristna tredjevärldeninvandrare som håller med om SD'd kristdemokratiska politik?


   
SvaraCitera

Töntt:
Hur smarta är de liksom...

SD är ett jävla skämt. De är en bunt oseriösa, politiskt ''omogna'' och inkompetenta drägg. 
Visst ska alla ha rätt att ha en egen åsikt osv. Men deras politik är vidrig.. Och sen finns det invandrare som SD förolämpar DAGLIGEN, som röstar på de. Hur tänker de här människorna egentligen? Är det så att de inte ser sig själva som invandrare så fort de köpt en villa och sommarstuga eller? Oavsett om man är första eller femte generationens SVENSK så kommer SD:are alltid se dig som ''blatte'' om du har ett någorlunda udda eller utländskt efternamn. Och jag slår vad om att till och med Åkesson och Bylund tycker det är konstigt att en invandrare lägger sin röst på SD.

SD är så invandrar fientliga att de inte ens tål sina grannar från Finnland. Och byter man ut ordet jude mot muslimer ser man ju likheterna mellan SD och Nazisterna..

PS. är själv invandrare.

De ser hur de "snälla och humana" politikerna slussar ut nyanlända till förorter, nedslitna boenden och sedan slutar de bry sig. Det enda de "snälla och humana" politikerna vill är att bokföra en "human" invandringsstatistik om hur många man tar emot.

De invandrare jag varit i kontakt med som röstar på SD gör det för att man märker hur dessa getton bara blir värre och värre. Lösningen är att bromsa, inte gasa på ännu mer och låtsas som att inget är fel.


   
SvaraCitera
Töntt
Ämnesstartare

F

bertrimmarpåstjärt:

De ser hur de "snälla och humana" politikerna slussar ut nyanlända till förorter, nedslitna boenden och sedan slutar de bry sig. Det enda de "snälla och humana" politikerna vill är att bokföra en "human" invandringsstatistik om hur många man tar emot.

De invandrare jag varit i kontakt med som röstar på SD gör det för att man märker hur dessa getton bara blir värre och värre. Lösningen är att bromsa, inte gasa på ännu mer och låtsas som att inget är fel.

SD är islamofober, homofober OCH de vill försämra de stackars barnens skolgång genom att ge betyg tidigare. Religionsfrihet hörru, har du hört talas om det ? Det är något som SD är emot. De har inte kommit någonstans med sin politik sedan 2010. I 4 år har de bara stått där och sagt '' Ut med invandrarna'' och så fort det inte handlade om invandringen så svarade Jimmie ''Jag vet inte''  Så fort han får möjligheten så skyller han allt på invandrarna också.

''Mjölk priset gick upp idag. Det är ju de satans invandrarnas fel. De tar så mycket pengar och plats''. Allt han säger är rena skitsnacket. Det finns bevis på att Invandrarna ger tillbaks med än de tar!!


   
SvaraCitera

De är fyllda av falska förhoppningar. 

SDs integrationspolitik kommer inte göra samhället något gott. 


   
SvaraCitera

Smartare än vad du är iaf.

Hur kommer det sig att alla SD-hatare använder exakt samma retorik och argument? Är det sånt man lär sig i hata sd-skolan?


   
SvaraCitera

finns ju svenskar som inte fattar att de är rasister, så är väl inte jättekonstigt om inte alla invandrare heller gör det. sen är det nog jävligt lätt att man kopplar bort och tänker att det rör alla utom en själv, för nu är man ju redan här typ.


   
SvaraCitera
Töntt
Ämnesstartare

N3794N:
Smartare än vad du är iaf.

Hur kommer det sig att alla SD-hatare använder exakt samma retorik och argument? Är det sånt man lär sig i hata sd-skolan?

Inte rasist men... Vi använder samma retorik och argument för att det är sant ju..

http://www.interasistmen.se/granskning/sd-politiker-tank-om-breivik-resonerade-ratt/

Som sagt så är SD ett skämt.


   
SvaraCitera
Töntt
Ämnesstartare

N3794N:
Smartare än vad du är iaf.

Hur kommer det sig att alla SD-hatare använder exakt samma retorik och argument? Är det sånt man lär sig i hata sd-skolan?

Är inte SD hatare. Jag har bara något vi kallar sunt förnuft. 

http://www.interasistmen.se

Jag rekommenderar att du följer länken ovan och läser på lite. Förhoppningsvis lär du dig något och släpper den där mentaliteten du har..


   
SvaraCitera

Töntt: Jag rekommenderar att du följer länken ovan och läser på lite. Förhoppningsvis lär du dig något och släpper den där mentaliteten du har..

Läser inte oseriösa hatbloggar som IRM.


   
SvaraCitera

S3ON:
De är fyllda av falska förhoppningar. 

SDs integrationspolitik kommer inte göra samhället något gott. 

En röst på SD är inte en röst på förändring. Det är en röst på högerpolitik och mer otrygghet.


   
SvaraCitera
Töntt
Ämnesstartare

Pundarjävel:

En röst på SD är inte en röst på förändring. Det är en röst på högerpolitik och mer otrygghet.

He said it!


   
SvaraCitera

Pundarjävel:

En röst på SD är inte en röst på förändring. Det är en röst på högerpolitik och mer otrygghet.

låter som du försöker övertala mig om ngt jag inte vet? :s 


   
SvaraCitera
Töntt
Ämnesstartare

N3794N:

Läser inte oseriösa hatbloggar som IRM.

Du är allt hårdskallig...SD:are är ju kända för att vara Iq-befriade typer och du är ju inget undantag.. 


   
SvaraCitera

Töntt:

Du är allt hårdskallig...SD:are är ju kända för att vara Iq-befriade typer och du är ju inget undantag.. 

Kul med alla vänsteranhängare som inte tycker man ska dra alla invandrare över en kant, samtidigt som de själva är mästare på att dra alla SD-sympatisörer över en kant! Glatt skålande


   
SvaraCitera