Aviseringar
Rensa alla

Invandrare stal cykeln! :@


Ämnesstartare

Sitter och pratar med isola som berättar att hon var på Elgiganten och handlade en TV. Döm av min förvåning när jag får veta att hon inte fick en cykel på köpet!!!

ALLTSÅ, inte nog med att invandrarna tar våra jobb och kvinnor och lever på socialbidrag och allt det där (lovar att de säkert får både jobb och socialbidrag samtidigt dessutom!), de sköter fan inte ens jobben som de ska! :@

UT MED PACKET SÄGER JAG BARA!!!!!!!!!!!!

Är så upprörd att jag inte ens kommer på en frågeställning till diskussionen! SD 2014! [mad]


   
Citera
Ämnesstartare

Du och jag mot PK-Etablissemanget Sming!


   
SvaraCitera

vi får helt enkelt tillverka så jävla många cyklar så det känns onödigt att sno dom.
Det kommer helt enkelt finnas så jävla många cyklar att ingen vill ha dom längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden flyttad från Forum PLUS/Politik och Samhälle


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

[chocked]

Dogge ljög för oss! 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

THEY TOOK OUR JOBS!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Eljudeganten och blattarna i konspiration som vanligt, dom vill minska cykelbeståndet så vägarna blir mer framkomliga för deras bomb trucks [n]

Ja! Har sett en YouTube-film om det! [shake][shake][shake][shake][shake] Helt sjukt!


   
SvaraCitera

stackars isola, skadad för livet![sad] jävla pack![mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nästan värre än hur dom alla sitter arbetslösa och lever på bidrag samtidigt som dom tar våra jobb [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jävla cykeltjuvar!!!!!

varför fick hon ingen cykel? [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge fact:

varför fick hon ingen cykel? [sad]

För Dogge låg och sov på lagret antagligen. Typiskt lata kommunistslödderinvandrare! [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

För Dogge låg och sov på lagret antagligen. Typiskt lata kommunistslödderinvandrare! [mad]

ja typiskt dem ba komma hit och sova liksom[mad][mad][mad] åk hem o sov


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

För Dogge låg och sov på lagret antagligen. Typiskt lata kommunistslödderinvandrare! [mad]

han har sprängt dom i nåt sjukt attentat, sveriges mujahidins cykelbrigader har varit sjukt aktiva på sistone, fyfan opålitliga kamelknullare


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ska fråga henne nu


   
SvaraCitera