Aviseringar
Rensa alla

Invandringen hotar den svenska karaktären!


Ämnesstartare

vilken jävla svensk karaktär? det har inte existerat någon äkta svenskhet det senaste millenniet eller så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Jag står bakom Jimmie Åkessons linje i det fall där han säger att det är mycket effektivare att hjälpa flyktingar (ja, riktiga flyktingar) i närområdena

De flyr ju därför att situationen är ohållbar i sina länder, även om jag gärna vill se Jimmie Åkesson försöka medla fred i Somalia.

Arazoid:

FN har bedömt och gett som ansvar till Sverige att endast ta emot 4000 riktiga flyktingar!

Enligt FN's definition så räknas man ju inte som flykting om man tex flyr från inbördeskrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En översvämning av dessa:

Image

Ska bo i ett land med blonda blåögda svenska tjejer. En optimal lösning??

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

dazed_and_confused:

De flyr ju därför att situationen är ohållbar i sina länder, även om jag gärna vill se Jimmie Åkesson försöka medla fred i Somalia.

Det går mycket väl att ordna. Det finns ingen anledning att behöva ta dem till Sverige. Var grundar du dina teorier på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Ska bo i ett land med blonda blåögda svenska tjejer. En optimal lösning??

Du vill verkligen ha något att säga, men misslyckas?


   
SvaraCitera

Arazoid:

Det går mycket väl att ordna. Det finns ingen anledning att behöva ta dem till Sverige. Vad grundar du dessa snyftteorier på?

somalia har hotats av inbördeskrig i många år, jag tror knappast att jimmie åkesson lyckas lösa den konflikten genom att vifta med några sedlar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Liebestraum:

vilken jävla svensk karaktär? det har inte existerat någon äkta svenskhet det senaste millenniet eller så

Framförallt folket som representerar landet Sverige. Vi är i ett nordiskt land som fylls över med folk från MENA-länderna!


   
SvaraCitera

Arazoid:

Ska bo i ett land med blonda blåögda svenska tjejer. En optimal lösning??

majoriteten av flyktingar till sverige bär ju knappast miliärkläder och är beväpnade med gevär


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Det går mycket väl att ordna. Det finns ingen anledning att behöva ta dem till Sverige. Var grundar du dina teorier på?

Min teori grundas på att situationen är fucked i somalia och har varit det sen 1800-talet. Finns inget som kan göras i nuläget. Hejdå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Framförallt folket som representerar landet Sverige. Vi är i ett nordiskt land som fylls över med folk från MENA-länderna!

Och vilket folk är det? Folk som delar någon form av icke-existerande kultur? Eller rent genetiskt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Woho:

somalia har hotats av inbördeskrig i många år, jag tror knappast att jimmie åkesson lyckas lösa den konflikten genom att vifta med några sedlar

Vilka är det som hotas av inbördeskrig egentligen? Det bor en halv mille muslimer bara i Malmö, och de började som kanske bara ett tusental på 60 talet. En enorm ökning. Jag har läst om att en somalisk kvinna avlat 7 barn under hennes tid i ett flyktingläger i Sudan! Hur fasen gör dom inte då när dem får barndbidrag per skalle!? Det är absolut olämpligt att bosätta dem i vårat samhälle!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Det bor en halv mille muslimer bara i Malmö, och de började som kanske ett tusental på 60 talet

De bor knappt en halv "mille" muslimer i Sverige som helhet, trams, kanske en tiondedel av dessa är praktiserande muslimer.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

Min teori grundas på att situationen är fucked i somalia och har varit det sen 1800-talet. Finns inget som kan göras i nuläget. Hejdå.

Invandring är inget effektivt sätt att hjälpa, strömmen är oändlig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed_and_confused:

De bor knappt en halv "mille" muslimer i Sverige som helhet, trams, kanske en tiondedel av dessa är praktiserande muslimer.

Du förstår inte hur det ligger till. Förutom det så är dessa araber och afrikaner ett hot mot vår befolkning som riskerar att bli minoritet. Vi föder redan för få svenska barn som det är, och jag har sett många gånger hur svarta och bruna män tagit en svensk tjej! Det leder till rasblandning och rotlöshet!


   
SvaraCitera

Arazoid:

Vilka är det som hotas av inbördeskrig egentligen?

i somalia pågår det just nu ett inbördeskrig där människor dör, du sitter här framför din dator i sverige förmodligen ägare till en mobiltelefon och och annan modern teknink som miljarder av männsikor bara kan drömma om och du sitter här och klagar på att du får punga upp några hundra mer i månade för att rädda livet på hundratals krigsflyktingar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Invandring är inget effektivt sätt att hjälpa, strömmen är oändlig.

mycket bättre att ta hand om dom här och iaf få nåt för pengarna

Arazoid:

Du förstår inte hur det ligger till.

Du svarar ju inte alls.

Arazoid:

jag har sett många gånger hur svarta och bruna män tagit en svensk tjej! Det leder till rasblandning

oh no! [cry][surprised]


   
SvaraCitera