Aviseringar
Rensa alla

Inverted nipples


Paseo

Sameshit:

Hårt tafsande skulle jag tro, båda mina bröstvårtor är svullna av för hårt tafsande och väldigt ömma... jag känner med dig

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Varför då???

Ser ju så läskigt ut [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

Tycker det är fascinerande med sådana där bröstvårtor. Alltså dels själva vårtan men också för att de täcker typ nästan hela bröstet. Vet inte vad det kallas, ser helt crazy ut.

Ju större brösten är desto större kan vårtgårdarna se ut verkar det. Små bröst brukar ej ha så stora vårtgårdar. Fast har ej undersökt saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soundsystem:

men också för att de täcker typ nästan hela bröstet.

Tror det är individuellt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Ser ju så läskigt ut [blush]

Fascinerande hur ickehängiga de är.


   
SvaraCitera

Haha, mina bröst är så sjukligt små. Tror att jag också har sådana där. Skönt, slipper jag amma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Fascinerande hur ickehängiga de är.

Tycker nog inte att de är så ickehängiga. Eller de hänger väl så mycket man förväntar sig att ett par riktiga bröst av den storleken ska hänga, å det är ju inte särskilt lite egentligen.


   
SvaraCitera

isola:

Tjej: Nej (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi:

tack! ingen har fattat när jag har försökt förklara.

Tänkte skriva ba: "åh, vill se hur det ser ut". Kom sen på att det nog skulle låta lite fel och sådär [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

ycker nog inte att de är så ickehängiga. Eller de hänger väl så mycket man förväntar sig att ett par riktiga bröst av den storleken ska hänga, å det är ju inte särskilt lite egentligen.

Naj de är ju rätt ohängiga för att vara sådär stora! Hade väntat mig bröstvårtor nere på naveln.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Naj de är ju rätt ohängiga för att vara sådär stora! Hade väntat mig bröstvårtor nere på naveln.

Fast hon är ju ändå inte så jättegammal, huden är väl inte så slapp i hennes ålder liksom. Undrar hur de ser ut framifrån, kan ju bero på vinkel osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendo:

Tänkte skriva ba: "åh, vill se hur det ser ut". Kom sen på att det nog skulle låta lite fel och sådär

hehe, minns att en i min högstadieklass hade sådana. jag fattade inte att det var möjligt ens.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Fast hon är ju ändå inte så jättegammal, huden är väl inte så slapp i hennes ålder liksom. Undrar hur de ser ut framifrån, kan ju bero på vinkel osv.

Beror ju på vikten av brösten också. Bröst hänger ju på många i den åldern, beror ju mkt på hudkvalitet, muskler och viktförändringar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Beror ju på vikten av brösten också. Bröst hänger ju på många i den åldern, beror ju mkt på hudkvalitet, muskler och viktförändringar.

Mjo förvisso. Hoppas att min hud är något utöver det vanliga [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie:

Hoppas att min hud är något utöver det vanliga [blush]

hade också fabulösa bröst i din ålder och sedan ba nja nu sr man att de börjar dras ned lite [sad][sad]


   
SvaraCitera