Aviseringar
Rensa alla

IPAD, från USA


Hört att den är rätt kass.


   
SvaraCitera

helt onödig ju


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

helt onödig ju

Onödig. Okej kan förstå hur du tänker. Går juh att surfa och titta på film på både en dator och en iphone. Men sättet du gör det är helt underbart med en iPad. Min kompis köpte den i USA innan lovet. Helt sjukt nice att surfa på. Även att titta på film i den är underbart. Han snacka om att han paya runt 6 k för en 32 Gb modell.

Sen det där med garanti så gäller den inte i Sverige om den är inköpt i USA. Den garantin som folk snackar om här gäller bara till deras macbooks (vet jag) och iPods (tror jag). Alltså inte iPads och iPhones.

Sen är den väldig kul att använda på stan. Folk kmr fram och frågar vad det är. Elr så vet dom vad det är och vill komma fram och testa


   
SvaraCitera

jaha?


   
SvaraCitera

skulle aldrig låta randoms på stan pilla på mina prylar


   
SvaraCitera

Komplett:

Han snacka om att han paya runt 6 k för en 32 Gb modell.

Overprice[rolleyes]
Jag menar du får en dator med 500 gb utrymme för samma peng[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kanske inte skulle låta ngn utliggare känna på den om det kom fram nån. Fast har bara kommit fram några sköna personer som ville känna på den. Funkat fint [wink]

Overprice. Ahh. Fast ser igen annan produkt som konkurerar med iPaden. Visst finns netbooks. Fast om man ska ta fram den och googla ngt på stan så måste man fälla upp locket. Starta den (vilket tar ett tag). det man behöver göra med ipaden är att ta fram den och " Slide-To-Unlock" och så har du hela internet i din hand på 5 sec [smile]

Men jag försåt hur ni tänker. Själv tänke

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

Hopps. Kom åt "Skicka svar" knappen. Ny här. Nån vänlig själ får gärna förklara hur man ändrar inlägg. [love]

Ska bara avsluta

Jag förstår hur folk tänker när dom avstår från att köpa den. Själv skippar jag den pga min iPhone fixar jobbet nästan lika bra.


   
SvaraCitera

Komplett:

ån vänlig själ får gärna förklara hur man ändrar inlägg.

Tryck på "plus" tecknet och ändra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okejokej, jag tycker iallafall den låter ganska kul, har inga större förväntningar hade bara varit kul o ha som leksak ! tack för allt info 🙂


   
SvaraCitera

xftre:

okejokej, jag tycker iallafall den låter ganska kul, har inga större förväntningar hade bara varit kul o ha som leksak ! tack för allt info 🙂

finns i sverige nu oxå..


   
SvaraCitera