Aviseringar
Rensa alla

Ipad+Macbook?


Ämnesstartare

Tja jag har en Ipad och har en Windows  laptop när min laptop går sönder ska jag skaffa mig en Macbook då eller en windows dator eller ska jag nöja mig med min Ipad? vad tycker ni?


   
Citera

Beror på vad du är bekväm med och hur mycket stålar du vill spendera 


   
SvaraCitera

Köp en windows dator och använd iPad:en när du inte kan ta med din dator, ex. semester.


   
SvaraCitera
Kudhos

gå och fråga vad du kan göra med din ipad och macbook på en apple butik. Inte så svårt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vill ha en snabb windows  laptop isåfall


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håller med HeyIJustMeetYou, köp en dator med Windows. Min erfarenhet är att macs brukar börja krångla efter något år, medan pc brukar hålla längre. Dessutom tycker jag att själva operativsystemet Windows är mycket bättre än iOS. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilka har gjort bra datorer asus  eööer sony eller HP?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:
vilka har gjort bra datorer asus  eööer sony eller HP?

Mina favorit datormärken bland dom som tillverkar laptops är Asus, Acer och Packard bell. HP rekommenderar jag inte för jag har haft extremt mycket problem med dom. Hade en Asus förut och den var riktigt bra. Kämpade sig igenom massiva virus attacker med mera. Min kompis har en Acer och den är riktigt bra. Bra design och hållbar. Och jag har som skoldator en Packard Bell, som är en del ut av Acer märket. Och min PB är riktigt snabb fast än jag har en massa skit på den. 
Så vilka som har gjort/gör bra datorer, det är från min sida Asus, Acer och Packard Bell. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ok tack som fan alla !


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad ska du använda den till?


   
SvaraCitera