Aviseringar
Rensa alla

Iphone 4, ja eller nej?


vissarionovitj:

dom ljuger

HAHAHA. fan vad bra.


   
SvaraCitera

Köp nånting som inte är ett skämt istället.


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

Eritsho:

3GS

Gott nog. Om du inte har för många pengar. [smile]


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Varför ska man ens slänga bort tusen lappar då HTC/Iphone/android. Bortkastat.

jag undrar också det. med tanke på hur ofta man tappar mobiltelefoner i golvet när man ska fiska upp dem ur fickan eller ringer fyllesamtal så är det rätt smart att inte köpa en som till större delen består av glas. min mobil äger. den tål allt. dessutom var den gratis i och med att många har mobiltelefoner liggandes; det finns ju fler mobiltelefoner än människor i sverige.

nä, eritsho, som jag sa innan: köp inget. fråga runt bland dina vänner istället.


   
SvaraCitera

jaaaaaaaaaa[love]

*hjärntvättad*


   
SvaraCitera

vissarionovitj:

jag undrar också det.

Tack för att du håller med! Jag har inte köpt mobil på flera år, pga att det är en riktig förbrukningsvara, det är som mjölkpaket, dom har ett bästföre datum, efter det så pajjar dom.


   
SvaraCitera

vissarionovitj:

jag undrar också det. med tanke på hur ofta man tappar mobiltelefoner i golvet när man ska fiska upp dem ur fickan eller ringer fyllesamtal så är det rätt smart att inte köpa en som till större delen består av glas

glas, säger du? jag trodde att det var någon typ av plast. i alla fall, på touchscreenmobiler är det (som jag upplevt det) inte displayen som man ska vara orolig för, den klarar sig, under förutsättning att man inte klämmer åt den på något överjävligt sätt. ställa en stol på den och sätta sig ner är nog ingen hit. jag kan jämföra min 5800 med en 3310, och konstatera att det enda som jag oroar mig för är att utsätta den för överdrivna mängder vatten. men det är en svaghet som väldigt många nya mobiler har, det beror främst på högtalare och dylikt, som jag förstått det. nu är visserligen 5800 rätt extraordinärt stryktålig jämfört med andra touchscreenmobiler, men jag har svårt att föreställa mig att skärmarna skulle vara särskilt mycket känsligare på andra mobiler.

vissarionovitj:

min mobil äger. den tål allt

du, du har faktiskt sett mig full. tror jag. och det händer inte helt sällan. min mobil överlever det. den överlevde dessutom arvika i år, och när den förr eller senare blir obrukbar så kommer det högst sannolikt bero på att jag tappat bort den, eller bytt den mot stolichnaya. det är det bästa betyg en mobil kan få.


   
SvaraCitera

Floppsen:

Vad är det du antyder?

att en utvecklare inte får använda en hel del verktyg som faktiskt finns för iphone.


   
SvaraCitera

Iphone är för nästan FÖR dyr för en mobil, men man får valuta för pengarna, kan jag lova. En snygg, kraftfull mobil med en fantastisk skärm, bara att dra till närmaste butik om du har råd 😉


   
SvaraCitera

ifåne får man INTE valuta för pengarna..


   
SvaraCitera

tobias:

ifåne får man INTE valuta för pengarna..

Det tycker de flesta som inte äger en....


   
SvaraCitera

Anonym345:

Det tycker de flesta som inte äger en....

men är ju sant, finns mobiler som e typ 3000kr billigare som är bättre o mer prisvärda..


   
SvaraCitera

Jag vill inte gå in på den här kategorin. Iphone spelar i en egen liga, så är det. Det är hela tiden "iphone vs den bästa androidtelefonen just nu", och där handlar det om smak snarare än om överlägsen prestanda/användarupplevelse.

Men självklart är det för dyrt, jag håller med. Som jag skrev innan, har du råd - köp.


   
SvaraCitera

skulle inte röra en ifåne med tång. så dyr o så omodern mobil..


   
SvaraCitera

OMODERN? När jag håller i en iphone 4 med den designen och den skärmen, då vill jag inte röra vid en annan mobil ens... 🙂

Jag är ingen fanboy eller något, så jag ska inte börja vara käftig eller liknande, men att känna på/testa prylarna innan man köper dem ÄR ju en fördel, istället för att dra förhastade slutsatser...


   
SvaraCitera