Aviseringar
Rensa alla

IPHONE 4S ??


Ämnesstartare

Jag har just köpt en iphone 4s och undrar hur länge jag ska ladda den första gången ?? tacksam för svar 😀


   
Citera

Gör slut på batteriet sen ladda den fullt.


   
SvaraCitera

idaxida:

Jag har just köpt en iphone 4s och undrar hur länge jag ska ladda den första gången ?? tacksam för svar 😀

Ladda upp den till hundra procent, sen tar du slut på batterierna helt innan du laddar nästa gång


   
SvaraCitera

tills att batteriet är fulladdat.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sftd:

Gör slut på batteriet sen ladda den fullt.

okej tack [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Ladda upp den till hundra procent, sen tar du slut på batterierna helt innan du laddar nästa gång

OF 5:

tills att batteriet är fulladdat.

tack tack [smile][crazy]


   
SvaraCitera

batteriet på den kommer ändå suga hur du än gör. just so you know


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

batteriet på den kommer ändå suga hur du än gör. just so you know

hahaha okej då vet jag det [wink][smile]


   
SvaraCitera
penja

Står väl i bruksanvisningen. Visst, tkr inte om att läsa sånna. Men med tankte på att du orkade göra tråd på um, haha


   
SvaraCitera

Fingerprints:

batteriet på den kommer ändå suga hur du än gör. just so you know

Det är en smartphone, inte så mycket att göra åt det i dagsläget [wink]


   
SvaraCitera

penja:

Står väl i bruksanvisningen. Visst, tkr inte om att läsa sånna. Men med tankte på att du orkade göra tråd på um, haha

Såvitt jag minns kommer inte iPhone med en detaljerad bruksanvisning utan bara ett antal "tips" inför användning.


   
SvaraCitera
penja

sftd:

Såvitt jag minns kommer inte iPhone med en detaljerad bruksanvisning utan bara ett antal "tips" inför användning.

i så fall får jag ursäkta, men tycker mig minnas att det där stod med i alla fall. är nämligen inne på min iphone nr 2 just nu. en 4s.


   
SvaraCitera

sftd:

Gör slut på batteriet sen ladda den fullt.

det där är fel, om det är li-ion så ska du ladda till 100% innan du ens startar mobilen.


   
SvaraCitera

Jag har på alla mina Iphones laddat upp till 100% och sen bara kört. Behöver inte ladda ur den för att den ska funka...


   
SvaraCitera

Spelar ingen större roll.
Försök i framtiden att inte ladda ur telefonen helt som man gjorde med gamla Nokia.
Tär mer på batteriet.


   
SvaraCitera