Aviseringar
Rensa alla

iPhone 4s


Ämnesstartare

Hej, jag ska köpa en iPhone av en polare som är köpt i maj detta år.. Min fråga är om batteritiden fortfarande är lika bra som i början? Hur lång tid tar det innan en iPhone får dåligt batteri?


   
Citera

Batteritiden är lika kass från det att du köpt den tills du inte vill ha den längre. Den har faktiskt förvånansvärt kort batteritid, måste ladda varje kväll.


   
SvaraCitera

mackan_1995:

lika bra som i början?

Saret:

soundsystem:

Batteritiden är lika kass från det att du köpt den tills du inte vill ha den längre. Den har faktiskt förvånansvärt kort batteritid, måste ladda varje kväll.

Dock är det inte konstigt med tanke på att det är en smartphone.


   
SvaraCitera

Xisco:

Dock är det inte konstigt med tanke på att det är en smartphone.

Jag tycker att det är lite konstigt faktiskt. Har man utvecklat en smartphone och tar det priset som Apple gör för sina produkter så bör det också hålla någon sorts standard vad det gäller batteritid. En smartphone kräver mycket, därför borde apple kanske anpassat den lite efter det.


   
SvaraCitera

soundsystem:

Har man utvecklat en smartphone och tar det priset som Apple gör för sina produkter så bör det också hålla någon sorts standard vad det gäller batteritid. En smartphone kräver mycket, därför borde apple kanske anpassat den lite efter det.

Håller helt med.
5.ans batteritid ska tydligen vara bättre men S3 verkar ha bland det bättre för tillfället...


   
SvaraCitera

Jag har en iPad och det tar långt tid innan batteriet är slut och jag har haft den i nästan ett år så jag tror att det är lika bra efter en viss tid[bigsmile]


   
SvaraCitera

Xisco:

S3 verkar ha bland det bättre för tillfället...

Den har en riktigt bra batteritid.

OnT: köp en annan telefon.


   
SvaraCitera

mackan_1995:

iPhone

Vilket pris får du den för?

Batteriet bör mer eller mindre vara lika bra som nytt. Om inte annat så är det ju garanti kvar till i maj 2013 och Apples garanti gäller även batteriet eftersom det inte är tänkt att man ska byta det själv. Dock är det väldigt lätt byta batteri själv på 4 och 4S. Bara skruva loss bakluckan och lossa batteriet.


   
SvaraCitera

mitt batteri blev bara sämre och sämre för var dag som gick, så var och bytte det förra veckan. Har haft telefonen sen maj.


   
SvaraCitera

jag laddade min 4s tre gånger om dagen ett tag.


   
SvaraCitera

Fingerprints:

Har haft telefonen sen maj.

Har du både bytt skärm och batteri?


   
SvaraCitera

mrman:

Har du både bytt skärm och batteri?

jepp


   
SvaraCitera

Fingerprints:

jepp

Lappad och lagad [y]


   
SvaraCitera

mrman:

Lappad och lagad

fattar inte? är det positivt att jag bytt båda?


   
SvaraCitera

Fingerprints:

är det positivt att jag bytt båda?

nää men vet att du är väldigt missnöjd med din iphone.


   
SvaraCitera