Aviseringar
Rensa alla

Iphone 5 eller Samsung galaxy s4?


sftd: HTC

HTC låter inte bra i mina öron, låter som ett virus eller en drog lr nåt. Cool


   
SvaraCitera

S3ON:

HTC låter inte bra i mina öron, låter som ett virus eller en drog lr nåt. Cool

Som blivit utnämnd till världens bästa telefon av b.la Engadget, Techradar, M3, Wall Street Journal och Mobile World Congress samt mig. Cool


   
SvaraCitera

sftd:

Som blivit utnämnd till världens bästa telefon av b.la Engadget, Techradar, M3, Wall Street Journal och Mobile World Congress samt mig. Cool

Aa, jag ställer höga krav, de måste döpa om sig till S3ON. Då köper jag en lur. Rodnar


   
SvaraCitera

Aldrig gillat htc. Deras egna gui är alldeles för oflexibelt. Föredrar samsung eller nexus-produkterna.


   
SvaraCitera

Jag hade köpt Samsung note 2 tror jag.


   
SvaraCitera

S3ON:

Aa, jag ställer höga krav, de måste döpa om sig till S3ON. Då köper jag en lur. Rodnar

"Sony" funkar dock? Icke!


   
SvaraCitera

aristoteles:
Jag hade köpt Samsung note 2 tror jag.

Nej fyfan Arg


   
SvaraCitera

Det är nog mest smaksak vilken man vill ha av dessa 4 flaggskepps modeller. Ingen är väl direkt obrukbar Blink


   
SvaraCitera

sftd: Nej fyfan

Kör för tillfället en galaxy tab 2 privat. Med cyanogenmod är den riktigt trevlig och funkar även som telefon.Tumme upp Men en note 2 hade passat bättre.


   
SvaraCitera

aristoteles:

Kör för tillfället en galaxy tab 2 privat. Med cyanogenmod är den riktigt trevlig och funkar även som telefon.Tumme upp Men en note 2 hade passat bättre.

Även med cyanogenmod är Note 2 plastig med en halvdan skärm och prestanda som inte längre håller måttet. Sedan om dessa spelar roll för alla det är en annan sak 🙂


   
SvaraCitera

sftd:

Byter du mobil 1gång i månaden eller? Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för alla bra svar! Ska nog vänta till september och se hur 5s är som många föreslog, hade inte tänkt på det haha Blink HTC har jag inte ens kollat upp, men ska kika lite. Men jag tror ändå att det blir en iphone i alla fall, har fastnat för dens enkelhet eller vad man nu ska säga Galen


   
SvaraCitera

sftd:

"Sony" funkar dock? Icke!

Aa de innehåller allt utan 3:an. Kan leva med det. Söt "S3ONY" hade helt klart varit bäst! Blink


   
SvaraCitera

Kronkan: Samsung Galaxy s4


   
SvaraCitera

mrman:

Byter du mobil 1gång i månaden eller? Galen

Jag gick från iPhone 4 till en Nexus-telefon som jag inte var nöjd med, så det blev S3 ett par månader senare. S3 och jag levde lyckliga tills jag tröttnade på den bristande kvalitetskänslan, skärmen samt att den ofta krånglade och laggade och hade sig. Så provade Xperia Z som jag tyckte verkade ovanligt spännande för en Sony. Men nepp, den hade för många bekymmer. Åter igen fick man motvilligt öppna plånboken och nu sitter jag här med HTC One som fungerar problemfritt och känns som en riktigt genomarbetad premiumprodukt. Tumme upp Förvånande, då jag aldrig tidigare tyckt om HTC.


   
SvaraCitera