Aviseringar
Rensa alla

Iphone 4s


Ämnesstartare

Danne_cars:

 fitt dyr 

Vad har könsorgan med pengar att göra 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim:

Vad har könsorgan med pengar att göra 🙂

Haaha


   
SvaraCitera
torg1

Ja precis. Hade dem varit myycket billigare så skulle de kanske varit en annan sak men apple är apple och kommer alltid att vara de sålänge dom har okunniga kunder som är villiga att punga ut halva månadslönen på skit.
Har alltid hatat sättet apple arbetar på.. xD
Hade nexus haft plats för sd kort så hade jag inkasserat en för läängesen den är överlägsen för priset. Synd att dom valde att föra den 1 steg närmare iphones låsta system bara. Trisst.

Pricis, iallafall för det priset. Vill man ha en telefon som är otroligt snabb för sitt pris så ska man köpa en nexus 5. Undvik särskilt de äldre iphone modellernns


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

torg1:
Köp själv.

Det är nubfarsan som bestämmer över mina pengar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

schim: Vad har könsorgan med pengar att göra 🙂

de hör ihop väldigt väl faktiskt 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

torg1:
Ja precis. Hade dem varit myycket billigare så skulle de kanske varit en annan sak men apple är apple och kommer alltid att vara de sålänge dom har okunniga kunder som är villiga att punga ut halva månadslönen på skit.
Har alltid hatat sättet apple arbetar på.. xD
Hade nexus haft plats för sd kort så hade jag inkasserat en för läängesen den är överlägsen för priset. Synd att dom valde att föra den 1 steg närmare iphones låsta system bara. Trisst.

Jo, det är ju lite trist. Men samtidigt har jag ingen användning av ett extra sd-kort då 16gb räcker långt för mig samt att jag använder google drive för bilder och sådant.


   
SvaraCitera

har haft min iphone 4s i 1.5 år nu, har inte haft nåt problem alls.


   
SvaraCitera
torg1

adaq:

Jo, det är ju lite trist. Men samtidigt har jag ingen användning av ett extra sd-kort då 16gb räcker långt för mig samt att jag använder google drive för bilder och sådant.

perfekt Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
har haft min iphone 4s i 1.5 år nu, har inte haft nåt problem alls.

Har du spotify på den?


   
SvaraCitera

Danne_cars:

Har du spotify på den?

yes, men det tar typ 1.5 minut för att appen ska starta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:

yes, men det tar typ 1.5 minut för att appen ska starta.

Hahahahaha Mycket glad iPhone 4S är ju grymt bra Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adaq:

Hahahahaha Mycket glad iPhone 4S är ju grymt bra Tumme upp

Aha ok


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Danne_cars:

Laggar den när man är inne på sociala medier?

Laggar? näe, men de flesta appar kraschar nån gång ibland och batteritiden är skit, tar slut direkt. Jag har flygplansläge på nästan hela tiden, drar mindre då:) Vad har du nu?(om du har nån) Den kanske rentutav är bättre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj:

Laggar? näe, men de flesta appar kraschar nån gång ibland och batteritiden är skit, tar slut direkt. Jag har flygplansläge på nästan hela tiden, drar mindre då:) Vad har du nu?(om du har nån) Den kanske rentutav är bättre.

Den är fan sämst htc wilefire s


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applekakanshaj:

Laggar? näe, men de flesta appar kraschar nån gång ibland och batteritiden är skit, tar slut direkt. Jag har flygplansläge på nästan hela tiden, drar mindre då:) Vad har du nu?(om du har nån) Den kanske rentutav är bättre.

Men är den bra förövrigt?


   
SvaraCitera