Aviseringar
Rensa alla

Iphone konstig?


Ämnesstartare

Min iphone 3gs blev jättevarm och så kom det ett medelande som lydde följande. Du måste återställa din iphone. Direkt efter jag hade läst den så slocknade min mobil och nu när jag startar mobilen kommer det upp den bilden som pekar mot itunes ( att ja måste återställaden ) när jag ska återställaden står det att det uppstår ett fel hela tiden?

vad kan felet vara ?


   
Citera

Soony:

vad kan felet vara ?

Soony:

iphone

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lös problemet istället aka återställ telefonen.


   
SvaraCitera

Soony:

Min iphone 3gs

Har hört mycket problem om denna lur.. [sad]


   
SvaraCitera

Om du bor i närheten av en macbutik så gå dit, annars ring och prata med dom. um "lite för bra" för iphones så du kommer nog inte få någon hjälp här tyvärr.


   
SvaraCitera
time
 time

WickedBarbie:

tyvärr är um
"lite för bra" för iphones så du kommer nog inte få någon hjälp här tyvärr.

[confused]

Marielle Hagblad:

Lös problemet istället aka återställ telefonen.

(Du gör det via iTunes. iTunes har du på din dator. Ibland överhettas även iPhones, då måste man återställa dem.)


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

[confused]

de flesta (jag generaliserar såklart) ägnar mest tid åt att klanka ner på iphone. jag stör mig, men skitsamma.


   
SvaraCitera
time
 time

WickedBarbie:

de flesta (jag generaliserar såklart) ägnar mest tid åt att klanka ner på iphone.

Jag tyckte bara det var en rolig kommentar med tanke på att det redan kommit bra hjälp tidigare i tråden. Förstår inte varför du anser att han bör gå till en macbutik när problemet löses genom att följa telefonens egna instruktioner och återställa den. [y]


   
SvaraCitera
zIGGE

Soony:

( att ja måste återställaden ) när jag ska återställaden står det att det uppstår ett fel hela tiden?

Marielle Hagblad:

Lös problemet istället aka återställ telefonen.

[tard]


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Jag tyckte bara det var en rolig kommentar med tanke på att det redan kommit bra hjälp tidigare i tråden. Förstår inte varför du anser att han bör gå till en macbutik när problemet löses genom att följa telefonens egna instruktioner och återställa den. [y]

Soony:

när jag ska återställaden står det att det uppstår ett fel hela tiden?


   
SvaraCitera
Lounge

felet e att du ej har en nokia 3310


   
SvaraCitera