Aviseringar
Rensa alla

Iphone reparation


Warg
 Warg
Ämnesstartare

Har en Iphone 4S och av/på knappen där uppe har i stort sett varit omöjlig att trycka på. Tror det kan ha kommit sand emellan efter semester i Spanien. Men är det någon som har ett bra tips på var man kan hitta en bra reparatör som är hyfsat billig också?


   
Citera

Jag har hört att de inte reparerar iphones utan att man bara får en ny.. Det fick iaf jag 🙂


   
SvaraCitera
Warg
 Warg
Ämnesstartare

Vill dock inte ha en ny, då jag kommer förlora allt som jag har på mobilen som jag tycker är väldigt synd! 

Törnrosa:
Jag har hört att de inte reparerar iphones utan att man bara får en ny.. Det fick iaf jag 🙂


   
SvaraCitera

Warg: Vill dock inte ha en ny, då jag kommer förlora allt som jag har på mobilen som jag tycker är väldigt synd!

Nja. Gör du en säkerhetskopia (som man rekommenderas att göra innan eventuell reparation och att man helt återställer mobilen till ursprungsinställningarna) så är det enkelt att få tillbaka alltihop.


   
SvaraCitera
Warg
 Warg
Ämnesstartare

Även det som ligger inne på mobilen? Vissa saker sparas ju på mobilen och vissa på minneskortet.

Xisco:

Nja. Gör du en säkerhetskopia (som man rekommenderas att göra innan eventuell reparation och att man helt återställer mobilen till ursprungsinställningarna) så är det enkelt att få tillbaka alltihop.


   
SvaraCitera

Warg:
Även det som ligger inne på mobilen? Vissa saker sparas ju på mobilen och vissa på minneskortet.

Appar (måste man spara separat där) bilder, sms och annat sparas. Google iPhone säkerhetskopia så borde det dyka upp. Man sparar det via iTunes på datorn. 


   
SvaraCitera
Paseo

Warg:
Även det som ligger inne på mobilen? Vissa saker sparas ju på mobilen och vissa på minneskortet.

iCloud 🙂


   
SvaraCitera
Warg
 Warg
Ämnesstartare

Xisco:

Appar (måste man spara separat där) bilder, sms och annat sparas. Google iPhone säkerhetskopia så borde det dyka upp. Man sparar det via iTunes på datorn. 

Har ju dock ingen Apple dator

Paseo:

iCloud 🙂

Okej ja jag ska försöka! 🙂


   
SvaraCitera

Warg: Har ju dock ingen Apple dator

Det behöver man inte ha 😛


   
SvaraCitera