Aviseringar
Rensa alla

iPhone 6


Ämnesstartare

Kris! Ska få en iPhone 6.. Vilken färg? Guldiga är ju fin men känns som alla andra har den.. Sen silvrig tänkte jag då men den är ju lite tråkig? hehe plzzz hjälp.


   
Citera
Ämnesetiketter

Tycker svart är riktigt cool. Men somsagt är guld finast men det känns ju som att alla har den. 
Dessutom tycker jag att Iphone 5s är så mycket snyggare, men man vill väl ha det senaste om man ändå ska kosta på sig en ny mobil.


   
SvaraCitera

Välj svart, men tänk efter på vad du köper. Jag har varit insat i mobil världen i några år nu och kan konstatera att iPhone är väldigt överskattat. De är bra men priser borde inte vara så högt (jag är ett Apple fan). Ta en titt på telefoner som Htc one m8, LG g3, sony xperia z3/z3 compact, eller nexus 5/6. 

Själv har jag nexus 5 vilket är den mest underskattade telefonen. Den kör stock android (alla nexus telefoner gör det) vilket gör att den upplevs mycket snabbare än andra.

Om inte så är det nog z3/z3 compact som gäller, det är en snabb, vattentålig mobil med bra kamera. Rekomen deras starkt och är nog mer värt än en iPhone 6.

Men om du är den personen som köpe Phone bara för att det är en iPhone och ibte ens ängnar en tanke till någon annan telefon så varsågod och kasta dina pengar i sjön och välj en svart.


   
SvaraCitera