Aviseringar
Rensa alla

Iphone vs Samsung


Ämnesstartare

Så vad tycker ni att man ska skaffa? 😀

Iphone 5 eller Samsung s4? jag äger en iphone just nu och verkar bli intresserad utav Samsung.


   
Citera
Ämnesetiketter

En äldre mobil utan touch och annat krimskrams!


   
SvaraCitera

Hade själv valt en nexus 4 pga jävligt prisvärd


   
SvaraCitera

samsuuung


   
SvaraCitera

Samsung alla gånger!


   
SvaraCitera

samsungHjärta


   
SvaraCitera

mrman:

Samsung alla gånger!

har du bytt sida?


   
SvaraCitera

Samsung såvida du inte är en 9 årig tös med en IQ på 20.


   
SvaraCitera

Burg:

har du bytt sida?

Ja delvis för att utvecklingen av iPhones gått så dåligt sedan Steve Jobs inte är med i leken längre. 


   
SvaraCitera

iphone verkar vara överrespresenterat bland tjejer och schtekare Galen


   
SvaraCitera

Det bästa med iPhone, skiten fungerar att ringa med och är stabil. Annars är Samsung med Anroid mycket roligare.


   
SvaraCitera

Manareal:
Samsung s4 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Hjarp

Samsungen är mycket mer dynamisk och du kan personifiera den mycket bättre. Haft en s2 i närmare 2 år nu och jag är fortfarande hur nöjd som helst. iPhonen har ju ett + i det faktum att den kräver mellan 0 - 10 IQ för att hanteras och den funkar för det mesta utan problem, iPhones har dock en tendens att bli tråkiga i längden och jag har sett få som haft en sprickfri skärm så jag säger samsung.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjarp:

Samsungen är mycket mer dynamisk och du kan personifiera den mycket bättre. Haft en s2 i närmare 2 år nu och jag är fortfarande hur nöjd som helst. iPhonen har ju ett + i det faktum att den kräver mellan 0 - 10 IQ för att hanteras och den funkar för det mesta utan problem, iPhones har dock en tendens att bli tråkiga i längden och jag har sett få som haft en sprickfri skärm så jag säger samsung.

Haha det där med sprickfri skärm är så typiskt


   
SvaraCitera

har typ aldrig ens hållit i en iphone och har en samsung galaxy s3 så jaaa

röstade såklart på det


   
SvaraCitera