Aviseringar
Rensa alla

Iphone vs Samsung


En Samsung med spräcktskärm är snordyr att laga. En iPhone kan man bytta skärm på för ett par hundra.


   
SvaraCitera

Burg:

iphone verkar vara överrespresenterat bland tjejer och schtekare Galen

Och gamlingar...


   
SvaraCitera

Myksa:

Och gamlingar...

Lol nej inte alls, iPhone är den bästa mobil man någonsin kan skaffa sig, bryr mig inte om vad andras åsikter om detta är, för jag vet ändå att jag har rätt. #confidentbitch 


   
SvaraCitera

LadyGaga: bästa

"Bästa" på vilket sätt då?
Redan när någon argumenterar om något som "bäst" så vet man att personen inte vet vad den pratar om.


   
SvaraCitera

Myksa:
"Bästa" på vilket sätt då?
Redan när någon argumenterar om något som "bäst" så vet man att personen inte vet vad den pratar om.

Jo, jag vet mycket väl om vad jag pratar om + finns inget skäl till att vara en oförskämd person.


   
SvaraCitera

LadyGaga:

Jo, jag vet mycket väl om vad jag pratar om + finns inget skäl till att vara en oförskämd person.

Varför är den bäst då?


   
SvaraCitera

Myksa:

Varför är den bäst då?

För att den inte är lika komplicerad att använda + den är snabb, liten, smidig, och är helt enkelt bäst. 


   
SvaraCitera
Draug

Ingen (Du röstade på detta alternativ)

pga för dyrt för en sketen telefon.


   
SvaraCitera

LadyGaga: liten, smidig

Tardig


   
SvaraCitera

Myksa:

Tardig

Lol bara lämna mig ifred, är ändå bra för en amerikanare 


   
SvaraCitera

Förvånad över att Samsunger leder så stort 😛 Har dock en S2a, och är rätt nöjd! Har iallafall inte känt behovet att gå tillbaka till min iPod Touch 😉


   
SvaraCitera

Skulle valt Xperia Z eller V. Xperia in my <3


   
SvaraCitera

mrman:

En Samsung med spräcktskärm är snordyr att laga. En iPhone kan man bytta skärm på för ett par hundra.

Skärmen kan man väl få ganska billigt osv.


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Skärmen kan man väl få ganska billigt osv.

Skärmar till S3 är svindyra för det är Oled i dom. Glas går att köpa billigt men det är nästan omöjligt att frigöra skärmen från glaset utan att spräcka skärmen då det är ihoplimmat till ett paket.


   
SvaraCitera

mrman:

Skärmar till S3 är svindyra för det är Oled i dom. Glas går att köpa billigt men det är nästan omöjligt att frigöra skärmen från glaset utan att spräcka skärmen då det är ihoplimmat till ett paket.

antog att du menade s2an då det var det du citerade, har iaf sett billiga skärmar till den men det kanske är svårt att byta som du säger iofs


   
SvaraCitera