Aviseringar
Rensa alla

Iphone XS Max.


Haien

wineing:

touchwiz är ju rejält uppdaterat nuförtiden.

Touchwiz lades dock ner i januari 2017.


   
SvaraCitera

wineing:

touchwiz är ju rejält uppdaterat nuförtiden.

men du pratade om scrollingupplevelsen? förstår inte varför du inte ställde in telefonen snabbare i så fall?

Räcker att scrolla en vanlig hemsida för att märka skillnaden. IPhone går det mjukt liksom medan Samsung kändes mycket mer trög, som att den hakar upp sig någon mikrosekund. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TheNumberOneWriter:

Räcker att scrolla en vanlig hemsida för att märka skillnaden. IPhone går det mjukt liksom medan Samsung kändes mycket mer trög, som att den hakar upp sig någon mikrosekund. 

Nja detta håller jag inte med om. Jag använder en Note 9 som fungerar hur bra som helst med scrollningen på nätet. Men det jag stör mig mest på min Nuvarande Note 9 är att skärmen är för känslig. Den kan låsa upp skärmen i fickan innan jag hunnit plocka upp luren med handen. Detta är extremt farligt för mig då jag alltid riskerar att trycka fel och ringa upp personer helt så bara. Jag fick ett  tips av en annan UMare men det hjälpte knappt heller. Försökte söka upp typ ''Note 9 touch screen is to sensitive'' och det dyker bara upp på hur jag kan ändra så att skärmen blir lättare att röra när jag egentligen vill göra tvärtom.


   
SvaraCitera

Haien:

Touchwiz lades dock ner i januari 2017.

hah, det har du rätt i. fasen tänkte jag på då? 

TheNumberOneWriter:

Räcker att scrolla en vanlig hemsida för att märka skillnaden. IPhone går det mjukt liksom medan Samsung kändes mycket mer trög, som att den hakar upp sig någon mikrosekund. 

okej, och varför ställde du inte in det så det blev snabbare, frågade jag.

förstår inte, är jag otydlig på något sätt eller varför ignorerar folk mina frågor?


   
SvaraCitera

wineing:

hah, det har du rätt i. fasen tänkte jag på då? 

okej, och varför ställde du inte in det så det blev snabbare, frågade jag.

förstår inte, är jag otydlig på något sätt eller varför ignorerar folk mina frågor?

Vadå ställde in så den blev snabbare? Förvånad


   
SvaraCitera

TheNumberOneWriter:

Vadå ställde in så den blev snabbare? Förvånad

halva poängen med en android är att du själv kan ställa in animeringsspeed (vilket fixar scrollingupplevelsen, bl a) och i princip göra det till exakt den telefon du vill ha. du kan bygga din egen telefon, vilket du inte kan med iPhone utan att bryta garantin och öppna upp för risker Rullar ögonen


   
SvaraCitera

wineing:

halva poängen med en android är att du själv kan ställa in animeringsspeed (vilket fixar scrollingupplevelsen, bl a) och i princip göra det till exakt den telefon du vill ha. du kan bygga din egen telefon, vilket du inte kan med iPhone utan att bryta garantin och öppna upp för risker Rullar ögonen

Animationer kan man dock ställa in även på iPhone men bra försök Blink


   
SvaraCitera

TheNumberOneWriter:

Animationer kan man dock ställa in även på iPhone men bra försök Blink

inte på samma sätt öht Rullar ögonen


   
SvaraCitera

wineing:

inte på samma sätt öht Rullar ögonen

Då ger jag väl mig då Tumme upp


   
SvaraCitera