Aviseringar
Rensa alla

Iranska tjejer är snyggast i världen. Därför är jag för ett amerikanskt anfall mot Iran


Ämnesstartare

Helt logiskt resonemang. Om USA får ut sina trupper från Irak så kan man vända all sin militära styrka mot det stora grannlandet i öster. Och Iran har en tillräckligt stor arsenal för att kunna göra ett eventuellt krig ganska långvarigt. Bombas Iran innebär detta alltså flyktingströmmar, och många av dessa skulle söka sig hit och göra Sverige till ett vackrare land


   
Citera
Ämnesstartare

pff


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sverige (stockholm) har världens vackraste laydies[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Iranska tjejer är skitfulla. Överdrivet håriga med monobryn och slöja. Skitfult.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget slår skandinaviska töser. Förutom östeuropeiska ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Iranska tjejer är skitfulla. Överdrivet håriga med monobryn och slöja. Skitfult.

Dom brukar ju inte ha slöja (förutom i hemlandet där dom blir straffade annars). Iranier är inte alls lika religiösa som t ex araber och somalier


   
SvaraCitera

Men dom är ju inte alls snyggggaaaa..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag känner bara en iransk tjej och hon är skitsnygg, så du kanske har rätt. [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lallaren från Ibiza:

Därför är jag för ett amerikanskt anfall mot Iran

[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

Överdrivet håriga med monobryn

Pffft, det kan man juh enkelt ta bort! Iranska tjejer är prescis lika snygga som skandinaviska. det finns mindre snygga skandinavier också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Libertad:

Jag känner bara en iransk tjej och hon är skitsnygg, så du kanske har rätt. [surprised]

Who 'dat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hoppas dom INTE går i krig mot iran


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dom är ju inte snygg ):


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mormorsbageri:

):

den har monobrow. fail.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jim Floyd:

den har monobrow. fail.

VILKEN? OCH VAD FAN ÄR DET? [mad]


   
SvaraCitera