Aviseringar
Rensa alla

Irriterad förhud/svullen


Ämnesstartare

Hej!

Vad kan det vara för fel? Är oskuld (Yeah I know) Så det kan väl inte vara så farligt? 😛 Är iaf jobbigt.


   
Citera

PrinsAlbert:

Är oskuld (Yeah I know)

[confused]

du kanske har runkat för mycket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte kul! Brukar ligga i sängen med laptopen över 😛 Kan det ha någon påverkan?

Och nej! Jag runkar bara på helger!


   
SvaraCitera
oktan

Bakterier! Rakvatten eller deosprejj tar bort bakterier snabbt & enkelt.


   
SvaraCitera

Du borde gå till ungdomsmottagningen/vc om det inte går över.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PrinsAlbert:

Vad kan det vara för fel? Är oskuld (Yeah I know) Så det kan väl inte vara så farligt? 😛 Är iaf jobbigt.

Om din förhud är för trång så kan det vara så att du fått en infektion under den och i så fall bör du gå till doktorn snarast för annars kan du få balanit. Det vill du inte ha. Alltså, verkligen inte.

Även med normal förhud kan man få infektioner under den, båda från bakterier eller svamp. Om man tvättar sig under förhuden för ofta eller med en för uttorkande tvål så kan den bli irriterad (och bana väg för svampinfektioner).

Onani brukar sällan leda till problem. Om man onanera kanske 4-5 gånger på samma dag kan man bli lite öm men det brukar gå över till dagen efter. Och eftersom du onanerar väldigt sällan så är det nog definitivt inte det som är problemet.

Om du kan dra tillbaka förhuden kan du kolla om det ser konstigt ut, finns någon gul beläggning, eller om det finns något slags utslag där.

I vilket fall som helst så tycker jag du skall gå till doktorn och kolla. Det är inte alls speciellt pinsamt och för läkaren kommer det gå på ren rutin. Jag har fått min kuk undersökt, opererad, omplåstrad, omplåstrad igen eftersom det inte slutade blöda, och sen undersökt en gång till eftersom det såg skumt ut efter operationen. Jag lovar: du kommer tycka det är skönt att få det ur världen och du slipper oroa dig.

oktan:

Bakterier! Rakvatten eller deosprejj tar bort bakterier snabbt & enkelt.

Rakvatten eller deospray skall man _aldrig_ ha på ollonet eller under förhuden. Det är irriterande och förhuden är på undersidan slemhinna, vilket gör att den är skörare än hud, som brukar bli irriterad av nämnda saker.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska vänta och se! Blir det värre blir det inte bra 🙁
Om man ska visa paketet för doktorn, kan man inte ta en bild ist? Tänk så är hon ashet och får värsta ståfräsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ska vänta och se! Blir det värre blir det inte bra 🙁
Om man ska visa paketet för doktorn, kan man inte ta en bild ist? Tänk så är hon ashet och får värsta ståfräsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förlåt för dubbel/trppelpost men.

'Har annan information som kanske är viktig. Har ingen gul hinna. Men det ser ut som ett litet skavsår på ollonet 😛 Och min pung värker lite.
Om man säger helt hypotetiskt så om jag skulle ligga och runka i 1-2 timmar samtidigt min hand trycker mot bollarna när handen väl kommer ner 😛 Rent hypotetiskt 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

PrinsAlbert:

Om man säger helt hypotetiskt så om jag skulle ligga och runka i 1-2 timmar samtidigt min hand trycker mot bollarna när handen väl kommer ner 😛 Rent hypotetiskt 😛

[wink][y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Börjar bli bättre nu! E.T petade på min pung [bigsmile][bigcheers]


   
SvaraCitera