Aviseringar
Rensa alla

Irriterande människooooooooor..


Ämnesstartare

Tjaa! [smile]

Är det bara jag som blir irriterad på de som exempelvis:
"Åååå, jag kommer få underkänt! Jag kommer få F!"
- När de egentligen är de som pluggar passpå,
& på provsvaret sedan ändå har betyg runt C, B & A..

eller..

"Åe, alla killar är svin! De är bara ute efter min kropp! Jag är ingen jävla slampa!"
- & på facebook/instagram lägger de ändå ut lättklädda bilder på sig själva, & det är väl ändå lite sagt:
"KOM & TA MIG!"

eller..

"Åe, jag är så tjock! Jag måste banta! Ingen vill ha mig!"
- När de egentligen har crush's efter sig, & bär den perfekta midjan & har små tajta lår..

Så irriterande med dessa folk,
eller ses jag som en bitch nu? ledsen.


   
Citera
Ämnesstartare

Gör du inte samma sak nu? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Gör du inte samma sak nu?

wut?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applepie01:

wut?

Säger att folk är irriterande pga sakerna du tog upp.
Sen kanske det finns folk som irriterar sig på sådana som dig som irriterar sig på andra? [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det fina med det där är att det för många aldri går över.


   
SvaraCitera

sak som irriterar mig:

MIN LÄRARE ÄR DUM I HUVET DEN KANJU INTE BARA FLYTTA FRAM ETT PROV TVÅ DAGAR MED TIO DAGARS VARSEL HALLÅ JAG HAR JU ETT LIV

vill ba slå till den och skrika attom du har micromanage-at ditt liv så mkt att livet går under för att du inte kan panikplugga de två sista dagarna innan provet egentligen skulle vara, så borde du ha hunnit avsätta pluggtid innan. jeeez, irriterande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applepie01:

Tjaa! Är det bara jag som blir irriterad på de som exempelvis:"Åååå, jag kommer få underkänt! Jag kommer få F!"- När de egentligen är de som pluggar passpå,& på provsvaret sedan ändå har betyg runt C, B & A..eller.."Åe, alla killar är svin! De är bara ute efter min kropp! Jag är ingen jävla slampa!"- & på facebook/instagram lägger de ändå ut lättklädda bilder på sig själva, & det är väl ändå lite sagt:"KOM & TA MIG!"eller.."Åe, jag är så tjock! Jag måste banta! Ingen vill ha mig!"- När de egentligen har crush's efter sig, & bär den perfekta midjan & har små tajta lår.. Så irriterande med dessa folk, eller ses jag som en bitch nu? ledsen.

man får väl se ut hur man vill utan att folk ska komma med äckliga kommentarer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Xisco:

Säger att folk är irriterande pga sakerna du tog upp.Sen kanske det finns folk som irriterar sig på sådana som dig som irriterar sig på andra?

Jo, det är klart. & Det kan ju rulla på rätt väl.
Det finns säkert de som irriterar sig på de som irriterar sig på de som inte äter häst till vardags. [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

applepie01:

Är det bara jag som blir irriterad på de som exempelvis:

Nej. Träffar dem aldrig eftersom jag inte är 15 längre.


   
SvaraCitera

applepie01:

"Åe, alla killar är svin! De är bara ute efter min kropp! Jag är ingen jävla slampa!"
- & på facebook/instagram lägger de ändå ut lättklädda bilder på sig själva, & det är väl ändå lite sagt:
"KOM & TA MIG!"

applepie01:

eller ses jag som en bitch nu?

ne men aningen trångsynt


   
SvaraCitera

ochgammalmodig
och omodern
och som ensådan som tycker att offren får skylla sig själva vid våldtäkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Instämmer med kören: Man ska inte behöva bli objektifierad för att man gillar att visa upp sin kropp.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det känns också som en ogin inställning att utgå från att människor förstår hur "välformade" de är och bara klagar för sakens skull, snarare än att de har dålig självbild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mest irriterande i denna tråd är för övrigt rubriken.


   
SvaraCitera