Aviseringar
Rensa alla

Isbjörn<3


Ämnesstartare

Stackars isbjörnarna! Blev snuvade på middagen[sad]

http://www.ex​pressen.se/Nyheter/1.1530517/attackeras-av-isbjornen


   
Citera
Ämnesstartare

De får middag ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon var ju inte ens värd att räddas


   
SvaraCitera

då tappade hon greppet och ett av djuren gick till attack.

Han gick ju inte till attack [mad] han bet na lite i röven bara [surprised] skulle jag också gjort


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

hon var ju inte ens värd att räddas

Menar det!

jaag_91_:

Han gick ju inte till attack [mad] han bet na lite i röven bara [surprised] skulle jag också gjort

Nej, han smakade ju bara! Det är fan naturligt och hoppar man i frivilligt får man skylla sig själv om man får ett litet kärleksbett[cute]


   
SvaraCitera

Klart som fan att ett djur går till attack när en okänd människa hoppar in i deras lilla trånga bur. Dumma kärring säger jag bara. Dom stackars björnarna blir väl misshandlade i detta nu pga detta. För såklart är det djurets fel att en kvinna hoppade in och blev biten i röven och ben.


   
SvaraCitera

Imoon:

Nej, han smakade ju bara! Det är fan naturligt och hoppar man i frivilligt får man skylla sig själv om man får ett litet kärleksbett[cute]

Ja han nafsa ju lite bara!

Rubriken borde varit:
"Pilsk krokodil försökte slicka kvinna i röven"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

krokodil

Men vännen!
Krockodiler är sällan vita, tjocka och bepälsade[blush]

Beckychu:

Dom stackars björnarna blir väl misshandlade i detta nu pga detta.

Varför skulle de bli misshandlade? Snarare att de skulle hotas av avlivning, men det betvivlar jag starkt då kvinnan hoppade i frivilligt och dessutom skrek "Yippie!" enligt vittnen samt att kvinnan överlevde.


   
SvaraCitera

Imoon:

Men vännen!
Krockodiler är sällan vita, tjocka och bepälsade[blush]

Oj xD skrev fel [blush]


   
SvaraCitera

Imoon:

Varför skulle de bli misshandlade? Snarare att de skulle hotas av avlivning, men det betvivlar jag starkt då kvinnan hoppade i frivilligt och dessutom skrek "Yippie!" enligt vittnen samt att kvinnan överlevde.

Jag menar bara att chefen över zoo:t säkert blir pissed för dom har farliga djur för den gick på en kvinna som hoppade i. Finns alltid någon bitterfitta som kommer kräva dom på att avliva dom stackars fluffiga monstren.
Misshandel ingår ju i avlivandet om man ska tro på alla fanvideos. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

Oj xD skrev fel [blush]

[bigsmile]

Beckychu:

t chefen över zoo:t säkert blir pissed

Chefen på Berlin Zoo är garanterat medveten, sedan tidigare, om att isbjörnar ser människan som bytesdjur.

Beckychu:

Misshandel ingår ju i avlivandet om man ska tro på alla fanvideos. [y]

?!

Beckychu:

Finns alltid någon bitterfitta som kommer kräva dom på att avliva dom stackars fluffiga monstren.

Men ingen kommer att gå med på det då isbjörnar är ett av världens mest hotade djur. Bara för att besökare kräver avlivning betyder det inte att varken WAZA, EAZA eller Berlin Zoo kommer att gå med på det.

Om en person på något sätt hamnar i ett hägn med ett farligt djur och djuret går till attack använder man avlivning som absolut sista utväg, annars undviker man avlivning i största mån. Det är inte "att bara avliva", särskilt inte när det gäller starkt hotade djur.


   
SvaraCitera

Man vet absolut aldrig, även om jag håller med dig. Och angående misshandel så kan du ju inte ha missat det.

Det var ju tex en snubbe som matade krokodiler, blev huggen (huggd?) i armen av en, klarade sig men avlivade krokodilerna. Woho.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beckychu:

Och angående misshandel så kan du ju inte ha missat det.

Beckychu:

Det var ju tex en snubbe som matade krokodiler, blev huggen (huggd?) i armen av en, klarade sig men avlivade krokodilerna. Woho.

Och djurmisshandeln kommer in vart? Seriösa djurparker kommer inte undan med djurmisshandel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HUr dum får man vara.[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JejeX:

HUr dum får man vara.[chocked]

Hon kanske är lobotomerad[bigsmile]


   
SvaraCitera