Aviseringar
Rensa alla

Iskalla händer och fötter - Jämt!


Ämnesstartare

Jag fattar inte varför, men jag fryser jämt om mina händer och fötter (främst händer). [sad] Dom är alltid kalla typ, oavsett hur varmt det är i omgivningen. [tard] Det är väldigt irriterande, speciellt att jag får sitta med tre lager vantar inomhus mitt i sommaren.. [tired] Okej, lite överdrivet då, men nästan så är det faktiskt! [n]

Vad kan det här bero på? Lågt blodtryck? Dålig blodcirkulation?? Snälla hjälp. [chocked]

ÄNDRAT 2008-09-14 20:46
Om det nu är t.ex dålig blodcirkulation, hur fan kan jag va fått det isf? asså, vad beror DET på då?

ÄNDRAT 2008-09-16 19:00
..och vad kan man göra för att få BÄTTRE blodcirkulation?


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

Irresiistible:

Dålig blodcirkulation


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Vad kan det här bero på?

Röker du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ti-92:

Röker du?

Nej, inte regelbundet. Dold text: Sist jag överhuvudtaget tog ett bloss måste vart över ett halvår sen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Dålig blodcirkulation

Jag har samma problem, är du väldigt smal?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charon:

Jag har samma problem, är du väldigt smal?

Nej. Normalbyggd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Nej. Normalbyggd.

Då är det nog snäppet värre för mig, har väldigt lite underhudsfett. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charon:

Då är det nog snäppet värre för mig, har väldigt lite underhudsfett. 🙁

Jaha, oj.. [sad] Du får nog äta mer godis, chips o sånt, så blir det nog bättre.. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Jaha, oj.. Du får nog äta mer godis, chips o sånt, så blir det nog bättre..

Lol, jag kan nästan äta hur mycket godis som helst utan att gå upp i vikt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Charon:

Lol, jag kan nästan äta hur mycket godis som helst utan att gå upp i vikt.

Coolt [bigsmile] Men ändå dåligt också.. asså för dig. [sad] för man behöver ju fett för att överleva liksom.. [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har samma problem, har ofta iskalla händer och fötter. fötterna är inte lika kalla som händerna blir dock. är väl dålig blodcirkulation eller nått.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

har samma problem, har ofta iskalla händer och fötter. fötterna är inte lika kalla som händerna blir dock. är väl dålig blodcirkulation eller nått.

Precis så är det för mig med. Det är oftare händerna som är kalla än fötterna.. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Precis så är det för mig med. Det är oftare händerna som är kalla än fötterna.. [cute]

då har vi samma problem, tyvär vet jag inte vad man kan göra åt det.
vore ju bra om det fanns någon kur lr något som kunde motarbeta detta, men jag skulle nog tippa på att det är dålig blodcirkulation iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*StarNoStar*:

då har vi samma problem, tyvär vet jag inte vad man kan göra åt det.
vore ju bra om det fanns någon kur lr något som kunde motarbeta detta, men jag skulle nog tippa på att det är dålig blodcirkulation iaf.

Ja, dålig blodcirkulation är det säkert, men hur får man det? [confused] asså, jag har inte alltid haft det så här, det har nog bara varit så nu i nån månad kanske. [tard]
Det borde finnas NÅNTING som kan motverka det. [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irresiistible:

Ja, dålig blodcirkulation är det säkert, men hur får man det? [confused] asså, jag har inte alltid haft det så här, det har nog bara varit så nu i nån månad kanske. [tard]
Det borde finnas NÅNTING som kan motverka det. [chocked]

jag vet inte vad det kan bero på, rökning säger ju vissa men du röker ju inte ens. vet faktiskt inte hur man får dålig blodcirkulation. du säger att du är normalviktig men äter du tillräckligt?


   
SvaraCitera