Aviseringar
Rensa alla

Islam and stuff


Ämnesstartare

Min tråd helt enkelt, jag skriver exakt vad jag vill så länge jag inte bryter mot några regler

vill inte förstöra andra trådar typ som " i mina tankar" lr någon annan tråd med massa islam inlägg, vill därför skapa min egna tråd lr nåt, förmodligen ingen förutom jag, lr kommer tråden bli låst


   
Citera
Ämnesstartare

cartoon of islam/sharia/Iran 

Fördomar om islam:

1_0.jpg
2.jpg
3.jpg
4.jpg
5.jpg
6.jpg
7.jpg
8.jpg
9.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Räcker det inte med att dina tidigare konton har 20 trådar om Islam?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får bli när ja är trött och tråkigt när ja skriver i denna osv 

Aj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

får bli en tråd ja skriver i sena och tråkiga kvällar osv och för att få mer inlägg och undvika alla andra "chattrådar" som ja finner det svårt att kommunicera via osv, lr ba skriva för mig själv när ja har tråkigt osv 

lagom kylig Cool


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 men ibland älskar ja Eminem Skadeglädje


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför tar du bara  iranska brudar med slöja som ngn sorts presentation för islam? 
detta är den muslimska delen av libanon vsg alla

lebanesegirl1.jpg
IMG_3035%20copy.jpg

titta, nakna människor som festar ojoj


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sen har jag en fråga till ts, är du egentligen en sverigedemokrat? tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
varför tar du bara  iranska brudar med slöja som ngn sorts presentation för islam? 
detta är den muslimska delen av libanon vsg alla

lebanesegirl1.jpg
IMG_3035%20copy.jpg

titta, nakna människor som festar ojoj

Sen har ja en fråga, sen när blev  Libanon en shiastat? Sen har jag en till fråga, har du förlorat läsförmågan helt? Jag sa att bilderna över är hur folk föreställer sig sharialagar och dom under är en mer  verklig bild? Sen har jag till en fråga, hur många år är du? 7?

Det står klart och tydligt cartoon of islam/sharia/Iran och under står det fördomar om islam, då borde du ha nån sorts läsförmåga att förstå att det är inte det isig jag menar utan fördomar om sharialagar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

M&M:

Sen har ja en fråga, sen när blev  Libanon en shiastat? Sen har jag en till fråga, har du förlorat läsförmågan helt? Jag sa att bilderna över är hur folk föreställer sig sharialagar och dom under är en mer  verklig bild? Sen har jag till en fråga, hur många år är du? 7?

Det står klart och tydligt cartoon of islam/sharia/Iran och under står det fördomar om islam, då borde du ha nån sorts läsförmåga att förstå att det är inte det isig jag menar utan fördomar om sharialagar

Blablabla ordbajseri blablablana.

Du är duktig på att posta bilder/historier etc från den mest extrema delen för att visa Att Så Är Det Hos Riktiga Islamer.  Nej alla har inte sådana fördomar om muslimer, det är du som gräver fram sånt hos folk. Titta på din profilbild och vilka typ av bilder du väljer att lägga upp.

Om du vill upplysa folk om det 'riktiga' iranska samhället så tipsar jag dig om detta: Irans historia.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Orkade förresten inte läsa det du skrev i ts, utan utgick från dina tidiga argument där du har skämt ut dig själv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Och råkade du just blanda ihop shia och sharia? Eller varför var det relevant att fråga om det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kakakaka:
Du är duktig på att posta bilder/historier etc från den mest extrema delen för att visa Att Så Är Det Hos Riktiga Islamer.  Nej alla har inte sådana fördomar om muslimer, det är du som gräver fram sånt hos folk. Titta på din profilbild och vilka typ av bilder du väljer att lägga upp.

kakakaka: Blablabla ordbajseri blablablana.

kakakaka:
Om du vill upplysa folk om det 'riktiga' iranska samhället så tipsar jag dig om detta: Irans historia.

Jag kan gärna skriva en jättelång text om Irans historia,  men hur många skulle egentligen ens läsa hela texten? Och är man inte intresserad av ett ämne, så glömmer man ganska så snabbt, bilder sätter sig i hjärnan mycket bättre, på långsikt också

ganska enkel psykologi 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mm Rullar ögonen


   
SvaraCitera